اداره عالمانه کرمانشاه در گرو همراهی جهاد دانشگاهی است

استاندار کرمانشاه با اشاره به قابلیت‌ها و توانمندی‌های سازمان جهاد دانشگاهی کرمانشاه بر لزوم استفاده از ظرفیت‌های این سازمان با هدف اداره عالمانه استان تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه محمدطیب صحرایی امروز _چهارشنبه هشتم آذر_ در بازدید از بخش‌های مختلف سازمان جهاد دانشگاهی کرمانشاه، جهاد دانشگاهی را یکی از مجموعه‌های اثرگذار برای اداره عالمانه استان دانست و اظهار کرد: در اداره عالمانه و مجاهدانه استان به کمک‌های این سازمان و این مجموعه ارزشمند و اثرگذار نیاز داریم.

وی با اشاره به توانمندی‌های سازمان جهاد دانشگاهی کرمانشاه در عرصه‌های مختلف افزود: در حقیقت کارهای خوب و اثرگذاری در این مجموعه صورت گرفته است که می‌تواند در پیشرفت استان اثرگذار باشد و باید حمایت‌های لازم از این اقدامات صورت گیرد.

استاندار کرمانشاه خاطرنشان کرد: مجموعه این فعالیت‌ها در اشتغال‌زایی پایدار و مولد استان اثرگذار است و تلاش خواهیم کرد این فعالیت‌ها در سازمان جهاد دانشگاهی کرمانشاه تشدید شده و با قوت پیش رود.

صحرایی با تاکید بر لزوم تغییر فضا و تصویر کرمانشاه تصریح کرد: این کار باید با هم‌افزایی همه دستگاه‌ها صورت گیرد و یکی از نهادهای مؤثر در این زمینه سازمان جهاد دانشگاهی کرمانشاه است که باید کمک حال استان باشد.

وی با اشاره به بازدید خود از مرکز درمان ناباروری جهاد دانشگاهی کرمانشاه، گفت: امروز با توجه به تأکیدات مقام معظم رهبری در خصوص جوانی جمعیت و فرزندآوری، درمان ناباروری اهمیت دوچندانی دارد و در جهاد دانشگاهی این خدمت ارزشمند به خوبی پیگیری می‌شود.

استاندار کرمانشاه گفت: امروز به واسطه جهاد علمی جهادگران استان شاهد فعالیت‌های خوب و ارزشمندی در درمان ناباوری هستیم و از هیچ حمایت و پشتیبانی در زمینه توسعه این فعالیت‌ها دریغ نمی‌کنیم.

جهاد دانشگاهی کرمانشاه به قطب شدن استان در اقتصاد دیجیتال کمک کند

صحرایی با اشاره به بازدید از شرکت‌های دانش‌بنیان و واحدهای فناوری تحت حمایت پارک علم و فناوری جهاد دانشگاهی کرمانشاه افزود: در این شرکت‌ها نیز شاهد خدمات ارزشمندی بودیم که از هیچ تلاشی در مسیر حمایت از این خدمات و فعالیت‌ها دریغ نخواهیم کرد.

وی تاکید کرد: هر طرح و برنامه قابل اجرایی که از سوی سازمان جهاد دانشگاهی کرمانشاه معرفی شود، مشتاقانه همراهی کرده و حمایت‌های لازم را از آن به عمل خواهیم آورد.

استاندار کرمانشاه با تاکید بر قابلیت‌های استان در تبدیل شدن به قطب «اقتصاد دیجیتال» غرب کشور گفت: در این راستا پیگیری‌های بسیاری انجام داده و مقدمات کار فراهم شده و در آستانه رونمایی از اولین ظرفیت‌های ملموس در این زمینه هستیم.

صحرایی اظهار کرد: پیشرفت در این حوزه نیازمند هم افزایی همه دستگاه‌های مربوطه است و این میان سازمان جهاد دانشگاهی استان با شرکت‌های توانمندی که زیرمجموعه خود دارد، می‌تواند فعالیت‌های اثربخشی داشته است و به این قطب شدن استان کمک بسیاری کند.

وی تاکید کرد: هدف ما این است با دستور کار مشخص برنامه‌های استان را پیش ببریم و بتوانیم از ظرفیت‌های خوب سازمان جهاد دانشگاهی کرمانشاه در این مسیر استفاده کنیم.

کد خبر 708092

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • سیدجواد IR ۱۹:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۸
    0 0
    استاندار‌محترم بنزین‌سمی وتقلبی یورو۲ درکرمانشاه تولید وباعث خسارات جانی ومالی مردم کرمانشاه شده لطفا اقدام انقلابی انجام بدهید.شرکت نفت کرمانشاه به مفت فروخته وخصوصی‌شد تابهتربشه ولی افتضاح شد.