شتاب توسعه و آبادانی با افتتاح و ساخت پروژه‌های مشارکتی در منطقه ۱۵ اصفهان

مسئول امور سرمایه‌گذاری و مشارکت های مردمی منطقه ۱۵ شهرداری اصفهان گفت: این منطقه استعداد شکوفایی و رشد سریع در ساخت‌وسازهای مسکونی، تجاری و خدماتی را دارد و در آینده نزدیک فعالیت‌ها در این حوزه نسبت به مناطق دیگر پررنگ‌تر خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، اصغر باقری در بازدید مدیرعامل سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری و مشاور شهردار اصفهان از پروژه‌های سرمایه‌گذاری منطقه ۱۵ با تاکید بر شتاب توسعه و آبادانی با افتتاح و ساخت پروژه‌های مشارکتی در این منطقه اظهار کرد: این موضوع مهم در خوراسگان با افتتاح مجموعه تجاری و پارکینگ «خورشید شهر» موسوم به «خان» که ساختمانی بسیار مجهز و طبق آخرین متدهای ساخت روز در کشور، مراحل پایانی خود را طی می‌کند، محقق می‌شود.

وی افزود: مجموعه فرهنگی اداری و تجاری فجر از دیگر طرح‌های پیش‌بینی شده در سبد پروژه‌های مشارکتی منطقه ۱۵ است که در آینده‌ای نه‌چندان دور رخ خواهد داد.

شتاب توسعه و آبادانی با افتتاح و ساخت پروژه‌های مشارکتی در منطقه ۱۵ اصفهان

مسئول امور سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی منطقه ۱۵ شهرداری اصفهان با اشاره به وجود زمین‌های بکر و مطلوب از حیث جغرافیایی در این منطقه تصریح کرد: با توجه به کمبود سرانه ورزشی و پارکینگ در منطقه، افرادی که خواستار مشارکت در این حوزه و سایر کاربری‌های شهری که در راستای رشد و ارتقای سطح کیفی خدمات‌رسانی به شهروندان باشند، پس از مراجعه به این واحد راهنمایی‌ها و همکاری‌های لازم را در این راستا کسب می‌کنند که این امر موجب سهولت کار در ادامه این روند و تشویق مشارکت‌کنندگان در ادامه راه می‌شود.

مسعود حیدری، مدیرعامل سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری و مشاور شهردار اصفهاننیز در این بازدید گفت: با توجه به تأکیدات مدیریت کلان‌شهر اصفهان مبنی بر پیگیری جدی و بررسی موانع اجرایی پروژه‌های مشارکتی به‌ویژه آن دسته از پروژه‌های ناتمام و مسکوت مانده، در این خصوص بازدیدی با حضور مدیر منطقه ۱۵ از پروژه‌های مشارکتی مجموعه تجاری اداری و پارکینگ خورشید شهر، همچنین مجموعه فرهنگی، تجاری و اداری فجر با توجه به اهمیت و موقعیت آنها ضروری بود که این بازدید انجام شد.

شتاب توسعه و آبادانی با افتتاح و ساخت پروژه‌های مشارکتی در منطقه ۱۵ اصفهان

وی تصریح کرد: در این بازدید ضمن استماع گلایه‌های سرمایه‌گذاران از بعضی مشکلات پیش روی آن‌ها نسبت به تبیین راهکارهای اجرایی جهت انجام هرچه سریع‌تر روند اجرای پروژه‌ها تبادل نظر و تعاملاتی جهت پیگیری مشکلات صورت گرفت و در ادامه تذکرات لازم فنی و کارشناسی در خصوص عملیات اجرایی پروژه‌ها بر اساس جدول زمان‌بندی برای پیشگیری از اتلاف وقت و تسریع در امور به سرمایه‌گذاران ارائه شد.

به گزارش ایمنا، مدیرعامل سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری و مشاور شهردار اصفهان به همراه هوشنگ نظری‌پور مدیر منطقه ۱۵ از پروژه‌های مشارکتی این منطقه برای تسریع در عملیات عمرانی آن بازدید کردند.

کد خبر 707977

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • ع US ۲۲:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۸
    0 0
    اگه راست میگید کمربند شمالی را درست کنید