نساجی ایران ۲ _ بمبئی‌سیتی هند ۰ / روزهای سیاه کمی از امید شهر خسته فاصله گرفت

تیم فوتبال نساجی ایران در پنجمین بازی خود در لیگ قهرمانان آسیا با دو گل از سد بمبئی‌سیتی هند عبور کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، هفته پنجم لیگ قهرمانان آسیا در گروه D عصر امروز _سه‌شنبه هفتم آذر_ با انجام یکی از بازی‌های نه‌چندان مهم برای سومین نماینده کشورمان پیگیری شد و تیم فوتبال نساجی ایران از ساعت ۱۹:۳۰ در برابر بمبئی‌سیتی هند قرار گرفت و در نهایت موفق به کسب پیروزی دو بر صفر شد.

دیدار امروز باوجود تشریفاتی‌بودن برای سیدمهدی رحمتی بسیار حیثیتی بود تا بعد از هفت باخت و یک تساوی دوباره با سه امتیاز از زمین خارج شود. ضمن اینکه دیدار رفت دو تیم با پیروزی دو بر صفر نماینده ایران به پایان رسیده بود.

هفته پنجم مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا

دیدار تیم‌های فوتبال نساجی ایران و بمبئی‌سیتی هند

ورزشگاه: آزادی تهران

کوبل‌داوری: حنا حطاب (داور وسط از کشور سوریه)، علی احمد و محمد کزاز (کمک‌داوران اول و دوم از کشور سوریه)

کارت زرد: راهول بکه (دقیقه ۱۱- بمبئی‌سیتی)، انگاتادوی (دقیقه ۳۵- بمبئی‌سیتی)، سیدمحمداحسان حسینی (دقیقه ۷۹- نساجی ایران)

کارت قرمز: امیرمهدی جان‌ملکی (دقیقه ۶۸- نساجی ایران)
گل: محمدرضا آزادی (دقیقه ۱۴)، نانگاتادوی (دقیقه ۳۲- گل به خودی)

ترکیب تیم فوتبال نساجی ایران:

حسین خطیر، امیرحسین سام‌دلیری، سیدمحمداحسان حسینی، امیرمهدی جان‌ملکی، مرصاد سیفی، اسماعیل بابایی، محمدرضا ترابی، محمود قائدرحمتی، سعید غلامعلی‌بیگی، محمدرضا عباسی و محمدرضا آزادی.

سرمربی: سید مهدی رحمتی

ترکیب تیم فوتبال بمبئی‌سیتی هند:

فوربا لاچنپا، رالته آپویا، آکاش میشارا، راهول بهکه، والپویا، هالن نانگتدو، ویکرام پارتاپ، لالیانزولا چانگته، وینیت رای، بیپین سینگ و گورکیرات سینگ.

سرمربی: آنتونی فرناندز

شرح دقایق حساس:

دقیقه ۳۸: حسین خطیر دروازه‌بان جوان نساجی چیزی نمانده بود اشتباه همتای خود را پاسخ دهد. روی یک پاس رو به عقب خطیر کنترل خوبی روی توپ نداشت و ضربه او بعد از برخورد به بازیکن هندی در اختیار تیم آبی پوش قرار گرفت، اما ضربه سینگ از بالای دروازه با اختلاف کمی به بیرون رفت.

دقیقه ۴۹: روی یک غافلگیری چیزی نمانده بود دروازه نساجی باز شود. کرنر کوتاه از جناح چپ توپ را نزدیک خط محوطه به هالن رساند او با یک سانتر روی خط محوطه پنج و نیم متر راهول بهکه را پیدا کرد و بهکه بالاتر از مدافعین نساجی با سر توپ را به سمت دروازه فرستاد اما ضربه او با اختلاف ناچیزی از کنار دروازه به بیرون رفت.

شرح گل‌ها:

۱ - ۰ (محمدرضا آزادی، دقیقه ۱۵): پاس بلند جان‌ملکی از نیمه زمین به فضای پشت مدافعان در جناح راست تیم مومبای سیتی، آزادی را پا به توپ راهی محوطه کرد و او با وجود نزدیکی به خط عرضی، از زاویه بسته دروازه را هدف گرفت و با یک ضربه پرقدرت پای راست، قفل دروازه را شکست.

۲ - ۰ (گل‌به‌خودی، دقیقه ۳۲): گل دوم نساجی روی اشتباه مهلک دروازه‌بان موبایل سیتی به دست آمد. در شرایطی که هالن توپ را با پاس رو به عقب به دروازه‌بان سپرد و کسی مزاحم او نبود، لاچنپا نتوانست توپ را کنترل کند و توپ وارد دروازه تیم هندی شد.

کد خبر 707914

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.