بهره‌برداری از بیمارستان نیایش خرم آباد تا پایان دولت سیزدهم

استاندار لرستان گفت: از ابتدای دولت سیزدهم تاکنون ۲۹۱۰ میلیارد ریال برای تسریع روند ساخت ابر پروژه بیمارستان نیایش خرم آباد جذب شده که خوشبختانه با روندی که در پیش گرفته ایم این پروژه تا پایان دولت سیزدهم به بهره برداری خواهد رسید.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از لرستان، فرهاد زیویار عصر امروز در گفتگو با خبرنگاران از پیشرفت چشمگیر ابر پروژه بیمارستان نیایش خرم آباد خبر داد و اظهار کرد: از ابتدای دولت سیزدهم تاکنون ۲,۹۱۰ میلیارد ریال برای تسریع روند ساخت ابر پروژه بیمارستان نیایش خرم آباد جذب شده که خوشبختانه با روندی که در پیش گرفته‌ایم این پروژه تا پایان دولت سیزدهم به بهره برداری خواهد رسید.

وی افزود: این ابر پروژه که از مصوبات سفر اول رئیس جمهور به لرستان است، قبل از آغاز دولت سیزدهم تنها ۲۳ درصد رشد فیزیکی داشت اما، امروز ما شاهد پیشرفت ۶۰ درصدی آن هستیم.

استاندار لرستان خاطر نشان کرد: زمانی که پیشرفت ساخت این مرکز آموزشی درمانی به ۷۰ درصد برسد اقدامات لازم برای تجهیز آن از طریق وزارت بهداشت را آغاز خواهیم کرد.

زیو یار تصریح کرد: با افتتاح این پروژه سرانه تخت بیمارستانی استان تنها ۲/‏۰‬ با میانگین ملی فاصله خواهد داشت.

وی اضافه کرد: با بهره برداری از بیمارستان جنرال نیایش خرم آباد برای ۱۵۰۰ نفر اشتغال ایجاد خواهد شد.

استاندار لرستان در ادامه بیان کرد: پیشرفت چشمگیر ابر پروژه بیمارستان نیایش برگ زرینی دیگر از عملکرد دولت سیزدهم در لرستان است که تا پایان این دولت به بهره برداری خواهد رسید.

کد خبر 707902

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.