۱۰۰ نفر با جرائم غیر عمد در خراسان شمالی زندانی هستند

رئیس کل دادگستری خراسان شمالی از آزادی ۱۵۱ زندانی جرائم غیر عمد طی هشت ماه نخست سال خبر داد و گفت: اکنون ۱۰۰ نفر دیگر با این شرایط زندانی هستند.

حجت الاسلام رضا براتی زاده در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا از خراسان شمالی اظهار کرد: طی هشت ماه نخست سال جاری ۱۵۱ زندانی جرایم غیر عمد در خراسان شمالی آزاد شدند.

وی افزود: این افراد با بدهی تجمیعی ۷۱ میلیارد تومان در زندان بودند که با گذشت شکات و کمک خیران و نیکوکاران و حمایت ستاد دیه استان آزاد شدند.

رئیس کل دادگستری خراسان شمالی تصریح کرد: از مجموع ۱۵۱ زندانی آزاد شده موضوع جرایم غیرعمد و محکومیت‌های مالی طی مدت زمان یاد شده، تعداد ۱۴۷ نفر مرد و ۴ نفر زن بودند.

براتی زاده اشاره به اینکه ۱۰۰ نفر زندانی دیگر استان با ۶۰ میلیارد تومان بدهی، همچنان منتظر دریافت کمک‌های مردمی از دست‌های پرمهر و عطوفت خیرین و نیکوکاران هستند، گفت: زمینه‌های آزادی این زندانیان نیز بزودی فراهم شود.

وی با اشاره به سفر ابتدای آبان ماه مدیر عامل ستاد دیه کشور به خراسان شمالی و کمک دو میلیارد تومانی این مسئول، گفت: با وصول این مبلغ و مساعدت انجام شده زمینه آزادی ۳۰ مددجو فراهم شد.

کد خبر 707898

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.