بهبود مسیر اتوبوس‌های تندرو در ونکوور

مسیرهای رفت‌وآمد اتوبوس‌های تندرو در ونکوور بهبود یافته است، در این صورت شهروندان می‌توانند به راحتی در سطح شهر جابه‌جا شوند.

به گزارش سرویس ترجمه خبرگزاری ایمنا، مقامات شهری به منظور تقویت زیرساخت‌های حمل‌ونقل عمومی ونکوور، مسیرهای جدیدی برای رفت‌وآمد اتوبوس‌های تندرو توسعه داده‌اند، در این شرایط عملکرد اتوبوس‌های تندرو در سراسر منطقه بهبود پیدا خواهد کرد؛ مسیرهای جدید بر اساس چند عامل کلیدی از جمله پتانسیل پیش‌بینی شده سواری، افزایش دسترسی به مشاغل و برآوردهای رشد مسکن انتخاب شده است.

هدف از ایجاد مسیرهای جدید مناسب برای اتوبوس‌های تندرو این است که شهروندان به سرعت در سطح شهر جابه‌جا شوند و از مزایای حمل‌ونقل عمومی بهره ببرند؛ شرکت اتوبوس‌رانی Translink با همکاری سازمان‌های مرتبط ۹ مسیر جدید برای اتوبوس‌ها در نظر گرفته است، انتظار می‌رود که مسیرهای بیشتری نیز در آینده در سطح شهر اضافه شود.

به گفته مقامات شهری، سامانه اتوبوس‌های تندرو به بهبود وضعیت حمل‌ونقل ونکوور کمک قابل‌توجهی می‌کند؛ در نظر گرفتن مسیرهای جدید برای این اتوبوس‌ها باعث می‏‌شود افراد در زمان کمتری به مقصد مورد نظر خود برسند، بنابراین افراد بیشتری تشویق می‌‎شوند از وسایل حمل‌ونقل عمومی استفاده کنند، در این صورت میزان آلودگی هوا ناشی از استفاده از خودرو شخصی و همچنین میزان انتشار کربن کاهش پیدا می‌کند.

کد خبر 707895

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.