به کارگیری پیمانکار و مصالح بومی در اجرای نهضت ملی مسکن در اولویت است

استاندار اردبیل با اشاره به در حال اجرا بودن واحدهای طرح نهضت ملی مسکن در سطح استان گفت: استفاده از پیمانکاران بومی و مصالح تولیدکنندگان داخل استان اردبیل برای اجرای این طرح دارای اولویت است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از اردبیل، سیدحامد عاملی عصر امروز _سه‌شنبه هفتم آذر_ در شورای مسکن استان اظهار کرد: در اجرای واحدهای طرح نهضت ملی مسکن در سطح استان اردبیل، باید استفاده از پیمانکاران بومی و مصالح تولیدکنندگان داخل استان در اولویت باشد.

وی افزود: دستگاه‌های متولی اجرای واحدهای طرح نهضت ملی مسکن در شهرستان‌ها و شهرهای کوچک باید با انجام نظارت بر روند اجرا، تسریع در اقدامات را مورد تأکید قرار دهند.

سفت‌کاری واحدهای مسکن پیش از شروع زمستان تسریع شود

استاندار اردبیل با بیان اینکه همچنان فصل کاری در استان تمام نشده، ادامه داد: لازم است با سرعت‌بخشی در اجرای سفت‌کاری پروژه‌ها، زمینه انجام اقدامات باقی‌مانده ساختمان‌ها در فصل زمستان فراهم شود.

عاملی با اشاره به نقش مهم تولید مسکن در بازار، تصریح کرد: تولید مسکن موجب ایجاد تعادل در بازار عرضه و تقاضا و جلوگیری از افزایش نامتعارف قیمت می‌شود.

به گزارش ایمنا، بر اساس گزارش اداره‌کل راه‌وشهرسازی استان اردبیل، بیش از ۲۸ هزار متقاضی برای طرح نهضت ملی مسکن در استان ثبت‌نام و واریز وجه کرده‌اند.

کد خبر 707880

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.