سرعت برخورد با پرونده‌های قاچاق کالا افزایش یابد

معاون سیاسی استاندار خراسان شمالی با تشریح آسیب‌های پدیده قاچاق، گفت: سرعت برخورد با پرونده‌های قاچاق کالا باید افزایش یابد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان شمالی، حسن ناهیدی امروز _سه‌شنبه ششم آذر _ در کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز خراسان شمالی اظهار کرد: سرعت رسیدگی به پروندهای قاچاق کالا باید با حداکثر اختیارات قانونی افزایش یابد.

وی بر برخورد تعزیرات حکومتی و سایر دستگاه‌های متولی با قاچاق کالا با حساسیت بالا تاکید کرد و افزود: با توجه به اینکه پدیده قاچاق پیامدهای منفی بسیاری در حوزه اقتصادی، تولید و تجارت دارد، بنابراین همه باید به آن اهمیت دهند و جزو اولویت کارها و اقدامات قرار گیرد، هیچ اغماضی در این حوزه پذیرفتنی نیست.

معاون سیاسی استاندار خراسان شمالی با بیان اینکه قاچاق کالا به زیر بنای اقتصادی ضربه وارد می‌کند، خاطرنشان کرد: وقتی قاچاقچیان آگاهانه این کار را انجام می‌دهند، باید مورد پیگیری قرار گیرند، چون تمام ابعاد جامعه از پدیده قاچاق متضرر می‌شوند.

ناهیدی بیان کرد: احساس برخورد با پدیده قاچاق باید تبدیل به گفتمان شود، بنابراین علاوه بر نظارت بر بازار احساس نظارت هم باید به وجود آید.

وی گفت: هر چند تلاش‌های شبانه‌روزی برای این حوزه صورت می‌گیرد، اما اقدامات در بخش بازدارندگی نیازمند افزایش است.

کد خبر 707858

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.