سود سهام عدالت آذر ۱۴۰۲ واریز می‌شود

رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار گفت: سود سهام عدالت آذر ۱۴۰۲ واریز می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، مجید عشقی در نشست خبری درباره زمان واریز سود سهام عدالت اظهار کرد: در حال حاضر بخشی از سود سهام عدالت توسط شرکت سرمایه‌گذاری دریافت شده و درخواست داریم سایر شرکت‌ها نیز سود این سهام را پرداخت کنند. بعضی شرکت‌ها از پرداخت به‌موقع سود استنکاف می‌کنند که باید همین یکی دو روز آن را پرداخت کنند. برنامه داریم سود سهام عدالت را در آذرماه پرداخت کنیم و در صورت پرداخت نشدن توسط شرکت‌ها با متخلفان برخورد خواهد شد.

وی افزود: نهادهای مالی کمک زیادی در حرفه‌ای شدن شرکت‌های سرمایه گذاری استانی خواهند داشت، در بخش بازارگردانی از ظرفیت شرکت‌های سبدگردان و تأمین سرمایه استفاده خواهیم کرد. از منابع سهام عدالت و منابعی که دیگران برای این بخش حاضرند پرداخت کنند، در این زمینه استفاده خواهیم کرد.

رئیس سازمان بورس گفت: سود سهام عدالت سال جاری در دو مرحله پرداخت می‌شود، با توجه به اینکه مجامع شرکت‌ها با فاصله برگزار می‌شود، بخش اول این سود یک مرحله در آذر و یک مرتبه اواخر سال پرداخت خواهد شد.

عشقی درباره سود سهام عدالت شرکت‌های غیربورسی افزود: سودهای سال‌های گذشته شرکت‌های غیربورسی دریافت و با سود اسفند به سهامداران پرداخت شد. سال جاری هم به محض دریافت این سود از سازمان خصوصی‌سازی، هم‌زمان با سود سهام عدالت پرداخت خواهد شد.

سود سال‌های گذشته متوفیان تا پایان سال تقسیم خواهد شد

رئیس سازمان بورس تصریح کرد: سود سهام عدالت در دو سال اخیر قابل توجه شده و پیش از آن در حد ۱۰۰ یا ۵۰ هزار تومان بود. تقسیم ارث متوفیان پیش از این انجام نشده بود و اکنون تقسیم سود آن‌ها در حال انجام است؛ با توجه به وجود سه میلیون متوفی، حدود ۱۰ هزار میلیارد تومان سود برای سهام عدالت متوفیان باید پرداخت کنیم.

عشقی اضافه کرد: افرادی که در این فرایند سهام عدالت متوفیان اقدام کرده و تقسیم ارث را انجام داده‌اند، سال جاری سود به حسابشان واریز خواهد شد. اکنون در حال تقسیم دارایی‌ها هستیم و تا پایان سال سودهای وصولی سهام عدالت متوفیان نیز پرداخت خواهد شد. مراجعه‌های تقسیم ارث چندان زیاد نبوده است و نیازمند اطلاع‌رسانی در این حوزه هستیم.

کد خبر 707696

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 1
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • کاروان IR ۲۰:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۷
    0 0
    قیمت سهام عدالت
  • م ح IR ۰۰:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۰
    0 1
    هرچه زودتر واریز کنید سود سهام عدالت و اونایی که سال ۹۹ فروخته بودن لطفاً پیگیری کنید ممنونم اونا هم واریز کنید در ضمن ۱۰سهام عدالت بهزیستی فرزندان‌شان حساب سرپرستان خانوار واریز کنید بهتره مثل سال قبل دردسرش کمتره میشود معلومه از اداره بهزیستی کیا هستند سهام عدالت ندارند اصلا فرزندان‌شان