بازدید از واحدهای تولیدی شهرستان نظرآباد انجام می‌شود

بازرس کل قضائی استان البرز گفت: بازدید از واحدهای تولیدی مهم شهرستان و بررسی و رفع موانع آن‌ها از دیگر برنامه‌های بازرسی‌های سرزده می‌باشد که شرکت تولیدی ملزومات برق با دعوت از مدیران استانی و شهرستانی در محل کارخانه مورد رسیدگی قرار خواهد گرفت.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از البرز، محمدتقی مشهدی صبح امروز_ سه‌شنبه هفتم آذر_ در برنامه بازرسی و بازدید سرزده هیئت اعزامی به شهرستان نظرآباد در دیدار با حجت‌الاسلام محمدی امام جمعه شهرستان نظرآباد، اظهار کرد: در راستای اجرای دستور ریاست عالی سازمان از سیاست‌های ابلاغی تیمی متشکل از سربازرسان و بازرسان گروه‌های شش گانه صف از ابتدای وقت اداری به منظور بررسی نحوه ارائه خدمات به مردم وضعیت خدمات الکترونیک و نحوه انجام تکالیف دستگاه‌های اجرایی به صورت سرزده در دستگاه‌های اجرایی حضور پیدا کردند.

وی افزود: نتایج بررسی در جلسه شورای اداری شهرستان با هدف توجه مدیران اجرایی ذی‌ربط اعلام خواهد شد و چنان که سو جریانات مهمی شناسایی شود از طریق تشکیل پرونده‌های بازرسی موردی به صورت ویژه رسیدگی خواهد شد.

بازرس کل قضائی استان البرز خاطرنشان کرد: بازرسی‌های سرزده و دیدار و گفت‌وگو با رئیس دادگستری و دادستان شهرستان و امام جمعه به عنوان پناه مراجعات مردمی و مطلع از دغدغه‌های عمومی برگزار می‌شود و هدف از این گونه بازرسی‌های سرزده علاوه بر بازرسی‌های برنامه‌ای کلان مسئله محور شناسایی مهم‌ترین موضوعات و مسائل مردم در شهرستان‌ها به منظور بهره‌برداری در تعیین موضوعات بازرسی‌های برنامه‌ای و موردی است.

حاجی مشهدی اضافه کرد: بازدید از واحدهای تولیدی مهم شهرستان و بررسی و رفع موانع آن‌ها از دیگر برنامه‌های بازرسی‌های سرزده می‌باشد که شرکت تولیدی ملزومات برق با دعوت از مدیران استانی و شهرستانی در محل کارخانه مورد رسیدگی قرار خواهد گرفت.

در ادامه این نشست، حجت‌الاسلام قادر محمدی، امام جمعه نظرآباد در این دیدار تاکید کرد: روحیه خوب جناب عالی و همکارانتان در بازرسی‌های سرزده و پیگیری رفع مشکلات مردم و پاسخ گویی ادارات ستودنی است و باز کردن پای مدیران استانی در شهرستان برای رسیدگی به امور مردم و واحدهای تولیدی اقدام خوبی است.

کد خبر 707660

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.