تبدیل بیمارستان بوعلی به ساختمان تجاری منطقی نیست

رئیس کمیسیون بانوان و خانواده شورای اسلامی شهر قزوین گفت: می‌توان بیمارستان بوعلی را به بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی، جراحی قلب، چشم یا هر دو تبدیل کرد، اما تبدیل آن به یک مکان تجاری منطقی نیست و روی این موضوع ایستادگی می‌کنیم.

فاطمه اشدری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در قزوین با اشاره به طرح موضوع جابه‌جایی بیمارستان بوعلی قزوین در سطوح مدیریتی مختلف شهر و استان قزوین اظهار کرد: این بیمارستان فضای نوستالژی شهر ما است و نباید برای موضوعات تجاری مشکلات این منطقه را زیاد کنیم.

وی افزود: می‌توان علاوه بر حفظ، تقویت و بهینه‌سازی شرایط اورژانسی بیمارستان این مرکز درمانی را به بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی، جراحی قلب، چشم یا هر دو تبدیل کرد، اما تبدیل آن به تجاری به‌هیچ‌وجه منطقی نیست و روی این موضوع ایستادگی می‌کنیم.

نایب‌رئیس کمیسیون اجتماعی، فرهنگی و ورزشی شورای اسلامی شهر قزوین خواستار توجه به مطالبات کنگره ۶۰ شد و خاطرنشان کرد: در محور باغستان سنتی و محور نسیم شمال، کنگره ۶۰ برای معتادان و خانواده‌های آن‌ها کلاس‌های آموزشی برگزار می‌کند و پیشنهاد می‌شود معاونت خدمات شهری یک‌سری از مطالبات آن‌ها را پیگیری کند و در راستای حل مشکلات اقداماتی را انجام دهد.

اشدری با اشاره به ساماندهی بازار تاریخی و سنتی قزوین تصریح کرد: اگر همت و حمایت اصناف و بازاریان نبود، نظام آسیب می‌دید، چراکه آن‌ها همیشه پای کار نظام و انقلاب بودند و هستند و در تمام عرصه‌ها در کنار مردم و انقلاب ماندند و باعث دلگرمی و امید مردم هستند.

وی با اشاره به افزایش هاپیرمارکت‌ها کنار بازارها در سطح شهر گفت: این وضعیت باید ساماندهی مدیریتی شود تا کار کسبه بازار دچار اختلال نشود.

کد خبر 707640

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.