توزیع ۳۶ هزار تن آسفالت در معابر غرب و شمال‌غرب تبریز

شهردار منطقه شش تبریز از توزیع بیش از ۳۶ هزار تن آسفالت در معابر و شریان‌های اصلی و فرعی غرب و شمال‌غرب تبریز از ابتدای سال تاکنون خبر داد.

رضا جان‌فشان نوبری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در آذربایجان شرقی، اظهار کرد: از ابتدای سال تاکنون بیش از ۳۶ هزار تن آسفالت در معابر و شریان‌های اصلی و فرعی این منطقه توزیع شده که این رقم در مقایسه با سال گذشته پنج برابر شده است.

وی با بیان اینکه اعتباری افزون بر ۸۰۰ میلیارد ریال جهت توزیع آسفالت هزینه شده است، افزود: روند آسفالت‌ریزی در سطح منطقه از ابتدای سال تاکنون به صورت روزانه و بدون وقفه انجام شده است و اگر وضعیت جوی هوای تبریز مساعد باشد این روند تا پایان سال ادامه خواهد داشت.

شهردار منطقه شش تبریز با اشاره به اهمیت این منطقه، خاطرنشان کرد: این منطقه به لحاظ وجود فرودگاه، ایستگاه راه‌آهن و از همه مهم‌تر دروازه ورودی شمال‌غرب کشور از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و این منطقه با توجه به الحاق چندین روستا به تبریز از لحاظ وسعت نیز از سایر مناطق این کلان‌شهر بزرگ‌تر است و ۲۷ درصد کلان‌شهر را شامل می‌شود.

جان‌فشان نوبری با اشاره به رفع شدن مشکل ترافیک ورودی شمال‌غرب تبریز با مسدود کردن دوربرگردان مقابل پایگاه دوم شکاری و احداث دوربرگردان در سه راه فرودگاه، تصریح کرد: با عنایت به مطالبات مردمی و پس از پیگیری‌های مجدانه شهردار تبریز و اعضای شورای اسلامی شهر تبریز بر اساس مطالعات و برنامه ریزی های انجام شده توسط معاونت، مشکل قدیمی و آزار دهنده ترافیک سنگین میدان آذربایجان و میدان خلبان به همت شهرداری منطقه شش رفع شد.

وی با اشاره به برنامه‌های آینده شهرداری این منطقه در خصوص توزیع آسفالت، اضافه کرد: عملیات آسفالت‌ریزی در مسیرهای راه‌آهن تا نصف راه، خطیب به راه‌آهن و جاده سنتو بخشی از بزرگراه تبریز تا صوفیان و راه‌آهن تا رسالت است تا پایان سال ادامه خواهد داشت.

شهردار منطقه شش تبریز گفت: ۵۱ قرارداد در خصوص خدمات شهری محلات از جمله احداث پیاده‌روی خطیب تا نصف راه، جدول‌کشی در محلات مختلف، مدیریت بهینه مصرف آب با چهار کیلومتر لوله‌گذاری آب خام، مرمت و مقاوم‌سازی پل آجی چای، احداث مجموعه فرهنگی دوستدار کودک، افتتاح یادمان شهدای گمنام و چندین پروژه عمرانی دیگر منعقد شده است که بسیاری از این پروژه‌ها تا پایان سال مورد بهره‌برداری قرار خواهد گرفت.

جان‌فشان نوبری به ساخت‌وسازهای غیرمجاز در این منطقه اشاره کرد و افزود: طی سه ماه اخیر ساخت‌وساز غیرمجاز در این منطقه به همت معاونت محیط زیست و خدمات شهری منطقه صورت نگرفته و ظرف مدت ۴۵ روز گذشته نیز بیش از ۲۳ هزار مترمربع از اراضی آناخاتون، اوغلی و محدوده پایگاه دوم شکاری به حالت اولیه بازگردانده شده است.

کد خبر 707610

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.