رفاقت نزدیک سردار آزمون با پائولو دیبالا و روملو لوکاکو / مثلث آ.اس رم دوست‌داشتنی است

تیم فوتبال آ.اس رم با در اختیار داشتن سه مهاجم که یکی از اضلاع آن را سردار آزمون تشکیل می‌دهد به یکی از تیم‌های قدرتمند در خط حمله تبدیل شده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، شب گذشته در چارچوب هفته سیزدهم رقابت‌های سری‌آ فوتبال ایتالیا در ورزشگاه المپیکو تیم فوتبال آ. اس رم میزبان اودینزه بود و در یک بازی جذاب موفق شد با نتیجه سه بر یک حریف خود را شکست دهد تا شاگردان ژوزه مورینیو به سه امتیاز مهم خانگی دست پیدا کنند.

سردار آزمون مهاجم ایرانی تیم فوتبال آ. اس رم در حضور ۲۷ دقیقه‌ای خود فرصتی به‌دست آورد تا در جدال تیم خود مقابل اودینزه به میدان برود. مهاجم شماره ۱۷ جالوورسی گرچه در این بازی گل نزد اما روی روند مسابقه و کسب پیروزی رمی‌ها اثرگذار بود. آزمون انگیزه زیادی داشت برای رم گلزنی کند و ژوزه مورینیوی پرتغالی وی را در دقیقه ۶۳ بازی به زمین فرستاد.

سردار آزمون دقیقاً ۱۰ دقیقه پس از ورود به زمین مسابقه و در دقیقه ۷۳ نزدیک بود دومین گل خود در سری‌آ ایتالیا را به‌ثمر برساند که آفساید آزمون اعلام شد. سردار پس از گل سوم رم بازهم امیدوار بود شانس گلزنی مقابل اودینزه را پیدا کند اما یک سانتر از جناح راست روی سرش جفت‌وجور نشد و در دقیقه ۳+۹۰ پاس در عمق الشراوی به وی نرسید تا آزمون در شب درخشان دیگر خود در ترکیب جالوروسی با تأثیرگذاری روی یک گل، این بازی را پشت‌سر بگذارد.

رفاقت نزدیک سردار آزمون با پائولو دیبالا و روملو لوکاکو / مثلث آ.اس رم دوست‌داشتنی است

ژوزه مورینیو پس از این بازی درباره اینکه سردار آزمون، پائولو دیبالا و روملو لوکاکو روی گل دوم اثرگذار بودند اما از ابتدای بازی کنار هم حضور نداشتند گفت: تیم کمی نامتعادل بود، فقط به این دلیل که ماهیت بازی پائولو دیبالا و سردار آزمون دارای نظم و سازماندهی دفاعی عالی نیست. آزمون مشخصات بازیکنی را دارد که من دوستش دارم، اما او هنوز برخی آیتم‌ها برای تبدیل شدن به "بازیکن مورینیو" در فاز انتقال به دفاع را در اختیار ندارد. او کیفیت دیوانه کننده‌ای دارد و امروز می‌خواهم بگویم که بازیکنان خوبی روی نیمکت داشتم.

امروز هم پس از گذشت ۲۴ ساعت از بازی آ. اس رم مقابل اودینزه، سردار آزمون در صفحه شخصی اینستاگرامی خود به این پیروزی و مثلث جدید جالوورسی واکنش نشان داد. سردار ضمن خوشحالی از این برد یک عکس نیز در کنار پائولو دیبالا و لوکاکو به اشتراک گذاشت تا یک‌بار دیگر از مثلث جذابی که روز گذشته زمینه‌ساز گل دوم تیم فوتبال آ. اس رم شدند در قاب جدیدی رونمایی کند.

کد خبر 707602

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.