نصب سیستم‌های جدید جمع‌آوری کرایه در ایستگاه‌های ریلی شیکاگو

اداره حمل‌ونقل شیکاگو (CTA) اعلام کرده است که نصب و راه‌اندازی سیستم‌های جدید جمع‌آوری کرایه در ایستگاه‌های ریلی مختلف را آغاز کرده است.

به گزارش سرویس ترجمه خبرگزاری ایمنا، اداره حمل‌ونقل شیکاگو (CTA) اعلام کرده است که نصب و راه‌اندازی سیستم جمع‌آوری کرایه در ایستگاه‌های ریلی مختلف را آغاز کرده است، این سیستم‌های جدید دارای قابلیت بهبودیافته و دوام بیشتر هستند؛ نصب ابزار جدید به افزایش دسترسی افراد به سیستم ریلی کمک قابل‌توجهی می‌کند، در این صورت نگرانی افراد در زمینه استفاده از وسایل نقلیه عمومی نیز برطرف می‎‌شود و به استفاده بیشتر از این وسایل تشویق می‌‎شوند.

سیستم‌های مدرن جمع‌آوری کرایه دارای مکانیزم قفل ارتقایافته با سخت‌افزار قابل‌اطمینان‌تر هستند، این ابزار به همان روش قبلی به صورت خودکار عمل می‌کنند و برای کاهش احتمال فرار از پرداخت کرایه مهندسی شده‌اند، آن‌ها بلندتر هستند و دکمه خروج به گونه‌ای قرار گرفته است که دسترسی به وسایل نقلیه در صورت پرداخت نکردن کرایه چالش‌برانگیزتر می‌شود.

برای برطرف کردن نگرانی‌های مربوط به فرار از پرداخت کرایه و بهبود ورودی‌های قابل‌دسترس در ایستگاه‌های راه‌آهن شیکاگو، وجود سیستم جمع‌آوری کرایه در ایستگاه‌ها ضروری است؛ انتظار می‌رود که تدابیر امنیتی در طراحی سیستم‌های یادشده به عنوان یک عامل بازدارنده در برابر سوءاستفاده عمل کند و از استفاده افراد غیرمجاز از ورودی‌های قابل‌دسترسی جلوگیری کند.

تاکنون ۲۴ سیستم جمع‌آوری کرایه با موفقیت در ایستگاه‌های راه‌آهن سراسر شیکاگو نصب شده است، البته این پروژه هنوز در حال اجرا است و تا اوایل سال ۲۰۲۴ میلادی ۱۱۹ سیستم مدرن دیگر راه‌اندازی خواهد شد.

کد خبر 707586

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.