تشکیل تیم نظارتی برای بررسی عملکرد بانک‌های خراسان شمالی در نهضت مسکن

معاون استاندار خراسان شمالی از تشکیل تیم نظارتی برای بررسی عملکرد بانک‌های استان در پرداخت تسهیلات نهضت ملی مسکن خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان شمالی، مهدی رشیدی امروز _دوشنبه ششم آذر، در شورای مسکن خراسان شمالی با اشاره به عملکرد منفی بانک‌ها در پرداخت تسهیلات نهضت ملی مسکن، اظهار کرد: در حوزه مسکن روستایی با همکاری بانک‌ها رتبه یک کشور را دارا هستیم اما در حوزه مسکن شهری مسائل و مشکلاتی وجود دارد که در جلسه شورای مسکن استان مورد رسیدگی قرار می‌گیرد.

وی افزود: برای رفع مشکلات حوزه تسهیلات نهضت ملی مسکن و ارائه بهتر خدمات به مردم دستور تشکیل تیم نظارت عالیه سه نفره داده شد که به عنوان نمایندگان معاونت عمرانی به صورت میدانی در بانک‌ها حضور یافته و از نزدیک پروسه دریافت تسهیلات را ارزیابی و بررسی کرده و مشکلات و گره‌های فرآیند را که مانع انجام کار شده، شناسایی و برطرف می‌شود.

معاون عمرانی استاندار خراسان شمالی اهمیت موضوع مسکن و تاکید رئیس جمهور در جلسات شورای عالی مسکن بانک‌ها در پرداخت تسهیلات را مورد توجه قرار داد و گفت: مقرر شده ظرف ۲۴ ساعت آینده احکام تیم نظارت عالیه صادر و به عنوان ناظر و بازرس بر عملکرد بانک‌ها گزارشی به نهاد ریاست جمهوری و وزارت راه و شهرسازی توسط تیم بازرسی ارسال شود.

وی افزود: چنانچه تیم ناظر گزارشی مبنی بر عملکرد منفی بانکی ارائه دهد، برخورد جدی با بانک صورت گرفته و بانک‌ها مکلف به همکاری و هماهنگی با تیم نظارتی شدند.

رشیدی در ادامه بیان کرد: خلاهایی در سیستم وجود دارد که باعث بروز مشکلاتی شده اما در حوزه مسکن قرار نیست کار معطل بماند.

کد خبر 707585

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.