حمایت از سرمایه‌گذاران و تولیدکنندگان وظیفه مدیران خراسان شمالی است

استاندار خراسان شمالی با تاکید بر اینکه حمایت از سرمایه‌گذاران و تولیدکنندگان یک وظیفه است، گفت: از هیچ تلاشی در این راستا فروگذار نمی‌کنیم.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان شمالی، محمدرضا حسین نژاد امروز _ دوشنبه ششم آذر _ در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید خراسان شمالی اظهار کرد: رفع مشکلات و تنگناهای توسعه فعالیت واحدهای تولیدی استان از اولویت‌های استان است.

وی افزود: همواره با نگاه مثبت جهت رفع مشکلات به سرمایه گذاران در عرصه تولید استان کمک خواهیم کرد.

استاندار خراسان شمالی با اشاره به نامگذاری امسال از سوی رهبر معظم انقلاب تحت عنوان مهار تورم و رشد تولید، گفت: با رونق تولید باید شعار سال را به‌معنای واقعی عملیاتی کنیم.

حسین نژاد بیان کرد: برگزاری جلسات کارگروه تسهیل و حمایت از سرمایه گذاران بخش تولید را وظیفه خود می‌دانیم و با استفاده از استدلال‌ها و ظرفیت قانون از هیچ تلاشی برای کمک به تولیدکنندگان فروگذار نخواهیم کرد.

وی تصریح کرد: در سطح استان در پیشبرد پروژه‌های تولیدی با ماهیت فنی و واحدهای فناور که در آینده سبب جلوگیری از برون رفت ارز از کشور می‌شود، استقبال و حمایت می‌کنیم تا شاهد تسریع در اجرا و پیشرفت این پروژه‌ها باشیم.

استاندار خراسان شمالی گفت: سرمایه گذاران باید با برآوردهای منطقی در روند سرمایه گذاری و عرصه تولید از ایجاد مشکلات و رسیدن به بن‌بست جلوگیری کنند.

حسین نژاد ادامه داد: اگر در روند تولید از ابتدا تمهیدات لازم اندیشیده شود، کمتر با مشکلات مواجه شده و با سرعت بیشتری تولید در سطح استان رونق می‌گیرد.

وی تاکید کرد: دستگاه‌ها و مسئولان نیز در این زمینه با استماع استدلال‌های سرمایه گذاران با دقت بیشتر و راهکارهای مبتنی بر قانون با دیدگاه خوشبینانه برخورد کنند.

استاندار خراسان شمالی گفت: ما همواره با تمام توان و حمایت همه جانبه در خدمت تولید کنندگان برای توسعه و پیشرفت تولید در سطح استان هستیم.

کد خبر 707581

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.