عصرانه خبری شهرهای ایران در ۶ آذر

در این بسته خبری از شهرداری کرج اختیار تابلوهای تبلیغاتی سطح شهر را ندارد تا پیشرفت فیزیکی باغ ملی بیرجند به ۷۰ درصد رسید و بهبود وضعیت رفت‌وروب معابر تهران در دو ماه اخیر را بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته گذشته شهرهای ایران در عرصه‌های مختلف عمرانی و فرهنگی شاهد رویدادهای مهمی بود، در این بسته خبری ایمنا، (کوتاه از شهرهای ایران) سرفصل مهمترین رویدادهای خبری این حوزه را مرور می‌کنیم.

پل‌های عابر پیاده کرج متناسب به وضعیت تردد شهری نیست

علیرضا رحیمی، نایب رئیس کمیسیون تلفیق شورای اسلامی کلانشهر کرج با اشاره به تصادفات منجر به مرگ و مصدومیت عابران پیاده طی سال‌های گذشته تاکنون در کرج اعلام کرد: پل‌های عابر پیاده این کلانشهر متناسب با وضعیت تردد جمعیتی و شهری نیست.

حفظ میراث فرهنگی همگام با توسعه شهری دغدغه اهالی جندی شاپور دزفول است

لهراسب عالی پور، شهردار جندی شاپور دزفول گفت: حفظ میراث فرهنگی همگام با توسعه و عمران شهری به یکی از دغدغه‌های اهالی شهر جندی شاپور دزفول تبدیل شده است.

عصرانه خبری شهرهای ایران در ۶ آذر

نصب دوربین‌ها بار ترافیک همدان را کاهش می‌دهد

علی رضایی، سخنگوی شورای اسلامی شهر همدان با تاکید بر لزوم اطلاع رسانی مناسب در اجرای این طرح به شهروندان گفت: سازمان مدیریت و مهندسی شبکه حمل‌ونقل شهرداری همدان در راستای مدیریت و بهبود عملکرد حمل‌ونقل، روان‌سازی، کاهش ترافیک و ایمن‌سازی معابر، بر اساس اسناد بالادستی از جمله طرح جامع حمل‌ونقل و ترافیک و سیاست‌ها و خط مشی‌های شورای هماهنگی ترافیک استان (همتا)، نسبت به برنامه‌ریزی، هماهنگی و نظارت ترافیکی در سطح شهر اقدام می‌کند.

افزایش ۲.۵ برابری صدور پروانه در بافت فرسوده پایتخت

مهدی هدایت، مدیرعامل سازمان نوسازی شهر تهران با ارائه گزارشی از آمار صدور پروانه در بافت فرسوده پایتخت، گفت: آمار صدور پروانه امسال رشد قابل توجهی داشته و نسبت به دوره مشابه در سال گذشته ۲.۵ برابر شده است.

پیشرفت فیزیکی باغ ملی بیرجند به ۷۰ درصد رسید

مهدی بهترین، شهردار بیرجند گفت: باغ ملی و میدان اجتماعات بیرجند از پروژه‌های مهم شهرداری و در حال اجراست که پیشرفت فیزیکی آن به ۷۰ درصد رسیده است.

شهرداری کرج اختیار بیشتر تابلوهای تبلیغاتی سطح شهر را ندارد

مهرداد کیانی، شهردار کرج گفت: بیش از ۷۰ درصد تابلوهای تبلیغاتی کرج در اختیار شهرداری نیست.

عصرانه خبری شهرهای ایران در ۶ آذر

بهبود وضعیت رفت‌وروب معابر تهران در ۲ ماه اخیر

پرویز سروری، نایب رئیس شورای اسلامی شهر تهران گفت: به‌زودی نتایج اقدامات صورت گرفته در حوزه مدیریت پسماند ملموس خواهد شد.

کد خبر 707488

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.