قزوینی‌ها عوارض شهری را تا پایان سال پرداخت کنند

شهردار قزوین از آغاز توزیع قبوض انبوه عوارض نوسازی و عمران شهری، مشاغل و بهای خدمات پسماند در سطح شهر قزوین خبر داد و گفت: همشهریان تا پایان سال برای پرداخت عوارض پسماند و نوسازی مهلت دارند.

مهدی صباغی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در قزوین از آغاز توزیع قبوض انبوه عوارض نوسازی و عمران شهری، مشاغل و بهای خدمات پسماند در سطح شهر قزوین خبر داد و اظهار کرد: شهروندان گرامی تا پایان سال جاری نسبت به پرداخت عوارض ملک خود اقدام کنند.

وی افزود: شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه مغایرت در قبوض انبوه به واحد درآمد منطقه مربوط به خود مراجعه و نسبت به اصلاح قبض خود اقدام کنند.

شهردار قزوین از کاهش تصادفات با تجهیزات مدرن ایمنی ترافیک در مناطق و نواحی منفصل شهری قزوین خبر داد و خاطرنشان کرد: با رویکرد اولویت‌دهی و نگاه ویژه به نواحی منفصل شهری و توزیع عادلانه خدمات ترافیکی این سازمان با هدف کاهش تصادفات و افزایش رضایت شهروندان اقدام به ایمن‌سازی و آرام‌سازی مسیر تردد در نواحی منفصل شهری کرده است.

صباغی اضافه کرد: در همین راستا از ابتدای سال جاری تاکنون از تجهیزات مدرن حوزه ایمنی ترافیک (کاشن تانک) که بیش‌ترین بازدارندگی را نسبت به دیگر تجهیزات در جناغی و محل تفکیک مسیرها ایجاد می‌کند، استفاده کرده‌ایم.

وی ادامه داد: به منظور اطلاع‌رسانی، هشدار و هدایت رانندگان، نواحی منفصل شهری مجهز به تابلوها، علائم و ملزومات ترافیکی هستند که به‌طور مستمر این سازمان در جهت رفع نواقص آن نیز اقدامات مؤثر و مستمری انجام داده است.

شهردار قزوین از تکمیل عملیات نرده‌گذاری در کمربندی جمهوری اسلامی قزوین خبر داد و گفت: با هدف محدودیت تردد عرضی ناایمن عابرپیاده، نرده‌گذاری رفیوژ میانی بلوار جمهوری اسلامی مقابل بوستان مادر و کودک به طول ۳۵۰ متر اجرا و تکمیل شد.

صباغی افزود: در راستای ساماندهی مسیرهای سطح شهر که نیاز به زیرسازی و آسفالت دارند، اقدامات زیربنایی را به منظور آماده‌سازی پیاده‌رو به مساحت ۳۴۰۰ متر مربع در بلوار فرهنگ شهرک دانش آغاز کرد.

کد خبر 707423

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.