پایگاه‌های جاده‌ای هلال‌احمر استان کرمانشاه در آمادگی کامل قرار دارند

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان کرمانشاه گفت: پایگاه‌های جاده‌ای هلال‌احمر استان کرمانشاه در آمادگی کامل قرار دارند، درصدد هستیم پست‌های امدادی را افزایش دهیم؛ در مجموع ۱۷۰ تیم امدادی در آمادگی کامل قرار دارند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، محمدباقر محمدی امروز _دوشنبه ششم آذر_ در جمع خبرنگاران با اشاره به آمادگی این جمعیت برای پاسخگویی در حوادث مختلف اظهار کرد: استان کرمانشاه در موضوع حوادث یکی از استان‌های پرحادثه است و سال گذشته بیش از ۹۰۰ حادثه در استان به وقوع پیوست.

وی افزود: بیشترین سهم از حوادث استان کرمانشاه بعد از تصادفات جاده‌ای، حوادث کوهستان است.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: حوادث کوهستان به‌طور معمول سخت و سنگین است و مشکلات زیادی برای امدادرسانی به مصدومان وجود دارد، چنانچه بارش برف یا باران وجود داشته باشد این مشکلات نیز بیشتر خواهد شد.

محمدی اضافه کرد: توصیه می‌شود افرادی که قصد کوهنوردی دارند با هماهنگی هیئت‌های کوهنوردی و به صورت گروهی اقدام کنند و به هشدارهای هواشناسی نیز توجه لازم را داشته باشند تا سبب بروز حوادث نشود.

وی ادامه داد: پایگاه‌های جاده‌ای هلال‌احمر استان کرمانشاه در آمادگی کامل قرار دارند، درصدد هستیم پست‌های امدادی را افزایش دهیم و در مجموع ۱۷۰ تیم امدادی در آمادگی کامل قرار دارند.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان کرمانشاه گفت: هم‌وطنان می‌توانند هنگام بروز حوادث حتی بدون داشتن سیم کارت با شماره تماس ۱۱۲ تماس حاصل و گزارش خود را به مرکز عملیات این جمعیت منتقل کنند.

کد خبر 707402

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.