کلنگ پروژه زیرگذر میدان جهاد به زمین زده می‌شود

شهردار کاشان از آمادگی شهرداری برای تدوین و ارائه طرح زیرگذر میدان جهاد خبر داد و گفت: در صورت اجرای این طرح ترافیک تا حد زیادی کاهش پیدا می‌کند و نیازی به پیاده‌سازی طرح روگذر از سمت بلوار شهید باهنر نیست.

کیومرث محمدپور در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در اصفهان با بیان اینکه تا پایان سال جاری کلنگ پروژه زیرگذر میدان جهاد بر زمین زده خواهد شد، اظهار کرد: شهرداری تدوین و ارائه طرح زیرگذر میدان جهاد را انجام داده است و به دنبال آن هستیم تا کلنگ‌زنی این پروژه را تا پایان سال جاری انجام دهیم.

وی با اشاره به مطالبه شهروندان و اعضای شورای اسلامی شهر در خصوص کاهش ترافیک میدان جهاد افزود: با حضور یکی از برجسته‌ترین مهندسان مشاور بازدید میدانی صورت گرفته و ارزیابی اولیه در مورد این پروژه انجام شده است.

شهردار کاشان با تاکید بر اینکه شهرداری به دنبال اجرای این پروژه بدون تملک و آزادسازی است، خاطرنشان کرد: با توجه به طرح شهرداری و استفاده از مسیر بلوار کشاورز، میدان جهاد، بلوار دانش و شهید معمار می‌توان این ایده را محقق کرد.

محمدپور با اشاره به اینکه با توجه به فضای شهری و بافت کاشان استفاده از زیرگذر نسبت به روگذر مناسب‌تر است، تصریح کرد: در صورتی که از این مسیر استفاده شود، ترافیک تا حد زیادی کاهش پیدا می‌کند و نیازی به اجرای روگذر از سمت بلوار شهید باهنر نیست.

کد خبر 707375

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.