راه را برای سرمایه‌گذاران هموار می‌کنیم

شهردار گلپایگان گفت: در شهر گلپایگان با تکریم سرمایه‌گذاران و تسهیل مسیر سرمایه‌گذاری راه را برای سرمایه‌گذاران هموار می‌کنیم، شیوه‌نامه‌ای که هم‌اکنون در حوزه سرمایه‌گذاری شهر مورد استفاده قرار می‌گیرد، می‌تواند گلپایگان را به عنوان یک شاخص در جذب سرمایه‌گذار معرفی کند.

پیمان شکرزاده در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در اصفهان با بیان اینکه اجرای طرح‌های سرمایه‌گذاری شهرداری زمینه توسعه پایدار و موتور محرک اقتصاد شهر است، اظهار کرد: حوزه سرمایه‌گذاری به قدر کافی پیشرفت نکرده است؛ بنابراین باید تشریفات قانونی را برای حضور سرمایه‌گذار کاهش دهیم.

وی با بیان اینکه تنها تعدادی از شهرداری‌های کشور در جذب سرمایه‌گذار موفق بودند، افزود: سرمایه‌گذار با توجه به اهمیتی که برای سرمایه‌ا خود قائل است از هر فضای تردید و ابهام گریزان است؛ بنابراین اگر می‌خواهیم در زمینه جذب سرمایه‌گذار موفق شویم باید موانع و محدودیت‌ها را برای صاحبان سرمایه برطرف کنیم.

شهردار گلپایگان خاطرنشان کرد: در شهر گلپایگان با تکریم سرمایه‌گذاران و تسهیل مسیر سرمایه‌گذاری راه را برای سرمایه‌گذاران هموار می‌کنیم، شیوه‌نامه‌ای که هم‌اکنون در حوزه سرمایه‌گذاری شهر مورد استفاده قرار می‌گیرد، می‌تواند گلپایگان را به عنوان یک شاخص در جذب سرمایه‌گذار معرفی کند.

شکرزاده از بررسی طرح بازآفرینی شهری در آستان متبرک امام‌زاده ۱۷ تن شهر گلپایگان خبر داد و اضافه کرد: اجرای طرح بازآفرینی شهری فرصت مناسبی در راستای گسترش فضای اطراف آستان متبرک امام‌زاده ۱۷ تن است.

وی با بیان اینکه اجرای بند «ت» تبصره ۶ قانون بودجه سال ۱۴۰۲ شهرداری گلپایگان بررسی شد، گفت: تعیین تکلیف ساختمان‌ها و مستحدثاتی که بدون پروانه یا مخالف مفاد پروانه در محدوده شهر احداث و تا پایان سال ۱۴۰۰ پرونده آن‌ها در کمیسیون ماده ۱۰۰ قانون شهرداری‌ها طرح و منجر به صدور رأی قطعی شده در دست بررسی است.

کد خبر 707368

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.