استقبال سرد باشگاه النصر از کاروان پرسپولیس / تفاوت چشم‌گیر خوشامدگویی میان دو باشگاه

استقبال عجیب باشگاه النصر عربستان از کاروان تیم فوتبال پرسپولیس ایران مهم‌ترین ماجرای سفر قرمزها به ریاض است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، دیدار تیم‌های فوتبال پرسپولیس ایران و النصر عربستان ساعت ۲۱:۳۰ فردا _دوشنبه ششم آذر_ در چارچوب هفته پنجم مرحله گروهی فصل ۲۰۲۴-۲۰۲۳ رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا برگزار می‌شود و از همین‌رو کاروان تیم فوتبال پرسپولیس عصر امروز وارد شهر ریاض عربستان شد تا آخرین تمرین خود قبل از دیدار با النصر عربستان را در ورزشگاه مرسول پارک برگزار کند.

شاگردان یحیی‌گل‌محمدی که صبح امروز راهی عربستان شده بودند، با استقبال سفیر ایران در عربستان و نمایندگان باشگاه النصر وارد فرودگاه ریاض شدند. البته که این تیم پیش از این قرار بود روز جمعه هفته گذشته راهی این کشور شود اما سفر این تیم به عربستان به‌دلیل موافقت نکردن با فرود آمدن هواپیمای این تیم به شهر ریاض لغو شده بود.

کاروان تیم فوتبال پرسپولیس ایران امروز در حالی مورد استقبال النصری‌ها قرار گرفت که خبری از رئیس یا مدیران این باشگاه نبود و فقط یکی از کارمندان اجرایی و مسئول هماهنگی محل استقرار پرسپولیس همراه با سفیر ایران در عربستان در فرودگاه حاضر بودند تا به پرسپولیسی‌ها خوشامد بگویند.

تفاوت ماجرا اینجاست که رضا درویش مدیرعامل باشگاه پرسپولیس هنگام ورود کاروان النصر به تهران به‌همراه چند نفر از مدیران باشگاه و دختر خود به فرودگاه امام خمینی رفت تا به نماینده عربستان خوشامدگویی کند و دو تخت فرش دستبافت به کریستیانو رونالدو و سادیو مانه اهدا کردند.

کد خبر 707338

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.