از فکر و ایده‌های خلاق و تحول آفرین استفاده می‌کنیم

شهردار اراک گفت: از فکر و ایده های خلاق و تحول آفرین در صورتی که صرفه و صلاح شهر و شهرداری در آن رعایت شده باشد، استفاده می کنیم.

به گزارش خبرنگار ایمنا از اراک و به نقل از اداره ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری، علیرضا محمودی در جلسه‌ای که با دو شرکت ایرانی (بومی شهر اراک) و چینی برگزار شد، موضوع همکاری با مجموعه مدیریت شهری پیرامون ساخت دستگاه زباله سوز و تولید انرژی از زباله مورد بررسی قرار گرفت.

وی افزود: روزانه ۳۰۰ تن زباله در شهر اراک و روستاهای اطراف تولید می‌شود که قابلیت فرآوری و تبدیل به انرژی را دارد.

شهردار اراک پس از استماع رزومه‌های کاری دو شرکت حاضر در جلسه، گفت: در شهرداری اراک هر پیشنهادی که ارائه شود را می‌شنویم و اگر صرفه و صلاح شهر و شهرداری در آن در نظر گرفته شود، از آن بهره می‌بریم.

وی در ادامه پیرامون ارتباط صنعت و مدیریت شهری و با تاکید بر توانایی و ظرفیت‌های بالای صنعت و کارخانجات صنعتی در کشور به ویژه شهر اراک افزود: صنعت یک فرصت، مزیت و امکان بالفعل در اراک محسوب می‌شود و در این راستا با فکر و تدبیر از فرصت‌های موجود برای توسعه اقتصاد شهری بهره خواهیم برد.

محمودی تاکید کرد: در دوره جدید فعالیت شهرداری اندازه کارهایی که در اراک می‌خواهیم انجام دهیم، بزرگ است و در این مسیر از فکر و ایده‌های خلاق و تحول آفرین با تاکید رعایت صرفه و صلاح شهر، استفاده خواهیم کرد.

وی اظهار کرد: پیش طرح و پیشنهاد پژوهشی اجرای طرح زباله سوز و تبدیل آن به انرژی ارائه تا اگر آورده و سودی برای شهر اراک داشته باشد، عملیاتی شود.

کد خبر 707336

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • شهروند اراک IR ۲۰:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۶
    0 0
    سلام اقای محمودی عزیز پتروشیمی اراک شازند پیشرفته ترین دستگاه زباله سوزی را دارد بهتر است با این شرکت یک قراداد ازمایشی ببندید امتحان کنید