دستگیری ۳۲۶ سارق در رشت

فرمانده انتظامی رشت از کشف ۳۴۲ فقره سرقت و دستگیری ۳۲۶ سارق در این شهرستان طی یک ماه گذشته خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ محمود حافظی اظهار کرد: اگر همه افراد جامعه نسبت به اتفاقات و رویدادهای اطراف خود حساس باشند و احساس مسئولیت کنند، قطعاً امنیت مطلوب‌تری را می‌توان در آن جامعه برقرار کرد و اقدامات قاطع و قانونی پلیس در راستای برخورد با مجرمان و متخلفان، سبب قانون‌مداری می‌شود و مؤلفه‌های امنیت را ارتقا می‌دهد.

وی با بیان اینکه طی یک ماه گذشته با تلاش‌ها و اقدامات شبانه‌روزی پلیس، ۳۲۶ سارق دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفتند، افزود: ۳۴۲ فقره پرونده انواع سرقت نیز کشف شد.

فرمانده انتظامی رشت از جمع‌آوری ۲۱۰ معتاد متجاهر در این شهرستان طی یک ماه گذشته خبر داد و اضافه کرد: این آمار نسبت به مدت مشابه سال قبل ۱۴۷ درصد افزایش داشته است.

حافظی خاطرنشان کرد: طی این مدت ۸۷ خرده فروش و قاچاقچی مواد مخدر دستگیر و ۱۳ کیلو و ۷۹۰ گرم انواع مواد مخدر از آنها کشف شد.

وی گفت: در یک ماه گذشته ۳۳۷ دستگاه موتورسیکلت و ۵۲۱ دستگاه خودرو به دلیل قانون‌گریزی و توجه نکردن به مقررات راهنمایی رانندگی، جریمه و توقیف شدند.

فرمانده انتظامی رشت، با تاکید بر توجه مردم به هشدارهای پلیس و نکات امنیتی برای جلوگیری از وقوع جرایم، تصریح کرد: مشارکت و همدلی مردم با پلیس امنیت پایدار در جامعه را به دنبال دارد.

کد خبر 707333

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.