روابط عمومی‌های کهگیلویه و بویراحمد خود را برای دو رویداد مهم آماده می‌کنند

مدیرکل روابط عمومی و بین‌الملل استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: روابط عمومی‌های ادارات استان برای انتخابات و کنگره ملی شهدای استان آمادگی داشته باشند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کهگیلویه و بویراحمد محمدصادق درفشی عصر _یکشنبه پنجم آذر_ در همایش روابط عمومی‌های استان با موضوع برگزاری دومین کنگره ملی شهدای استان با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری که «گرامیداشت یاد شهدا کمتر از شهادت نیست، اظهار کرد: برگزاری کنگره عظیم یکهزار و ۸۹۶ شهید استان، برنامه مهم و بزرگ فرهنگی سال آینده خواهد بود.

وی با تاکید بر اینکه این رویداد بزرگ فرهنگی باید با شکوه تمام برگزار شود و از هم‌اکنون اطلاع‌رسانی لازم صورت گیرد، افزود: همه دستگاه‌های اجرایی آماده برگزاری کنگره‌ای در شأن شهدای استان باشند که روابط عمومی دستگاه‌ها در این زمینه نقش مهمی بر عهده دارند.

مدیر روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه این کنگره ملی فضای معنوی به استان می‌بخشد بر تبلیغات محیطی و تولید محتوا توسط روابط عمومی دستگاه‌ها تا زمان برگزاری کنگره ملی شهدا تاکید کرد و گفت: روابط عمومی‌ها آثار فاخر هنری تهیه کنند.

وی با اشاره به قدرت رسانه‌ها و رسانه‌های قدرتمند در عصر کنونی، تصریح کرد: اگر قدرت رسانه‌ای نبود هرگز نسل‌کشی اسرائیل به جهان مخابره نمی‌شد لذا روابط عمومی‌ها از قدرت رسانه‌ها غافل نشوند.

درفشی با بیان اینکه دو رویداد مهم انتخابات ۱۱ اسفندماه ۱۴۰۲ و کنگره ملی شهدای استان در سال ۱۴۰۳ را در پیش رو داریم و باید اولویت باشند، خاطرنشان کرد: مشارکت مردم و مردم محوری را برای هر دو رویداد مبنا قرار دهیم.

رئیس کمیته تبلیغات و اطلاع‌رسانی استان با اشاره به برگزاری انتخابات در پایان سال، گفت: روابط عمومی دستگاه‌ها به مانند مدیران و معاونین از سوگیری انتخاباتی بپرهیزند و زمینه حضور باشکوه مردم در ۱۱ اسفند را فراهم کنند.

رضایت علیزاده سخنگوی کنگره ملی شهدای استان هم گفت: استان یک هزار و ۸۹۶ شهید دفاع مقدس، شهید عرصه سلامت، شهید مدافع حرم و شهید مدافع امنیت تقدیم انقلاب کرده است.

وی از برنامه‌ریزی برای برگزاری ۳۰ هزار برنامه تا برگزاری کنگره شهدا خبر داد و افزود: برگزاری دو هزار و ۵۷۰ یادواره و ۱۳ هزار برنامه روایتگری در دستور کار است.

علیزاده بر همکاری روابط عمومی‌ها با کنگره ملی شهدا تاکید کرد و گفت: جمع‌آوری آثار شهدای مربوط به هر دستگاه توسط روابط عمومی‌ها، فضاسازی فرهنگی در محیط اداری، سرکشی از خانواده شهدای و ایثارگران دستگاه‌ها و انجام کارهای هنری از جمله اقداماتی است که روابط عمومی‌ها تا زمان برگزاری کنگره باید انجام دهند.

کد خبر 707328

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.