دستگیری ۷۳ تن از اعضای یک شرکت هرمی در گیلان

جانشین فرمانده انتظامی گیلان از شناسایی یک شرکت هرمی و دستگیری ۷۳ تن از اعضای آن از هشت خانه امن در شهرستان های رشت، انزلی، لنگرود و آستانه اشرفیه خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار حسین حسن‌پور اظهار کرد: فعالیت در قالب شرکت‌های هرمی مانع رشد و شکوفایی اقتصادی می‌شود و ریشه و انگیزه تولید را از بین می‌برد و فعالیت اینگونه شرکت‌ها کلاهبرداری، غیر قانونی و مجرمانه است.

وی با بیان اینکه در پی دریافت اخباری مبنی بر فعالیت گسترده یک شرکت هرمی در استان گیلان، پیگیری موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت، افزود: با تحقیقات به عمل آمده صحت موضوع برای پلیس محرز و محل فعالیت اعضای این باند در شهرستان‌های رشت، انزلی، لنگرود و آستانه اشرفیه شناسایی شد.

جانشین فرمانده انتظامی استان گیلان از دستگیری ۷۳ نفر از اعضای این شرکت توسط مأموران عملیات ویژه سازمان اطلاعات فرماندهی انتظامی استان با همکاری سربازان گمنام امام زمان (عج) از هشت خانه امن در شهرستان‌های رشت، انزلی، لنگرود و آستانه اشرفیه خبر داد و گفت: متهمان با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفتند.

حسن‌پور خاطرنشان کرد: این شرکت هرمی با هدایت سرشبکه‌ها از خارج از کشور به صورت زنجیره‌ای اقدام به خروج ارز از کشور می‌کرد و با وجود هشدارهای مستمر پلیس و تلاش برای آشکارسازی ماهیت مجرمانه اینگونه شرکت‌ها، هنوز شاهد فریب و کلاهبرداری از جوانانی هستیم که دارایی خود را در شرکت‌های هرمی نابود می‌کنند.

وی از شهروندان خواست، در صورت مشاهده تبلیغ یا عضو یابی اینگونه شرکت‌ها مراتب را به مرکز فوریت‌های ۱۱۰ پلیس اطلاع دهند.

کد خبر 707327

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.