سرمربی نیان‌الکترونیک قصد تخریب تیم‌ ما را داشت / برای قهرمانی بسته نشده‌ایم

سرمربی تیم والیبال گیتی‌پسند گفت: سرمربی نیان‌الکترونیک مشهد با صحبت درخصوص جایگاه تیم ما قصد تخریب تیم گیتی‌پسند را داشت.

سعید عقیلی در گفت‌وگو با خبرگزاری ایمنا درخصوص پیروزی نزدیک مقابل نیان‌الکترونیک اظهار کرد: این پیروزی ارزشمند را به بازیکنان تیم خودم تبریک می‌گویم؛ آن‌ها برای این دیدار به‌خوبی تمرین کرده بودند و هرچیزی از آن‌ها خواسته بودیم در زمین اجرا کردند. تیم ما متکی به یک بازیکن نیست و به‌صورت گروهی کار می‌کنیم و نتایجی را تا اینجای فصل کسب کرده‌ایم.

وی با اشاره به معضلات سالن محل برگزاری دیدار نیان‌الکترونیک و گیتی‌پسند در مشهد افزود: نماینده سازمان‌لیگ باید نسبت به شرایط سالن مشهد اقدام کند. این سالن سقف خوبی ندارد و ممکن است شاهد ریزش لامپ‌ها روی سر بازیکنان و مربیان باشیم، هیچ کجا ندیده‌ایم سطح سالن شیب‌دار باشد، اما در مشهد دقیقاً شرایط اینگونه است و فصل گذشته هم این معضلات را متذکر شدیم.

سرمربی تیم والیبال گیتی‌پسند تصریح کرد: روز گذشته آقای صمدی سرمربی نیان‌الکترونیک مشهد با صحبت درخصوص جایگاه تیم ما قصد تخریب تیم گیتی‌پسند را داشت که باید بگویم نیان‌الکترونیک به‌عنوان بخش خصوصی تنها چندسال است که در ورزش فعالیت می‌کند، اما گیتی‌پسند بیش از یک دهه می‌شود که در ورزش حضور دارد. بر اساس سیاست هیئت‌مدیره گیتی‌پسند در والیبال تیم متوسطی بستیم و مدعی قهرمانی نیستیم.

سعید عقیلی در پایان خاطرنشان کرد: تا اینجای کار بهترین عملکرد خود را در زمین به نمایش گذاشته‌ایم و از سرمربی نیان‌الکترونیک هم می‌خواهم دیگر فقط درخصوص تیم خودشان صحبت کند. چهارشنبه بازی حساسی در اصفهان مقابل شهداب یزد داریم که از تماشاگران و والیبال‌دوستان اصفهانی می‌خواهم در این دیدار حضور پیدا و از تیم شهر خود حمایت کنند.

کد خبر 707325

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.