طلسم گل‌نزدن سهرابیان مقابل ذوب‌آهن شکسته شد / مدافعان استقلال گل‌زن‌تر از همیشه!

گلزنی آرمین سهرابیان مقابل ذوب‌آهن به ناکامی وی در ثبت گل برای استقلال پایان داد و سومین گل مدافعان آبی‌ها در فصل جاری ثبت شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، تیم‌های فوتبال ذوب‌آهن اصفهان و استقلال تهران عصر روز _شنبه چهارم آذرماه_ در چارچوب یازدهمین هفته بیست‌وسومین دوره رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور موسوم به خلیج‌فارس از ساعت ۱۷:۳۰ دقیقه در ورزشگاه فولادشهر اصفهان در برابر هم قرار گرفتند که تساوی یک بر یک ماحصل کار دو تیم بود.

در دقیقه ۶۲ این مسابقه، ارسال کوین یامگا از راست با دخالت امید حامدی‌فر و برگشت مدافع ذوب به آرمین سهرابیان رسید و این مدافع با شوت بسیار پرسرعت دروازه حریف را گشود، روی این صحنه هم پارسا جعفری دروازه‌بان ذوب‌آهن به توپ رسید اما ضربه به‌قدری قدرت داشت که نتوانست آن را مهار کند.

طلسم گل‌نزدن سهرابیان مقابل ذوب‌آهن شکسته شد / مدافعان استقلال گل‌زن‌تر از همیشه!

این اتفاق و گل دیدنی مدافع تیم فوتبال استقلال تهران در برابر گاندوهای اصفهانی باعث شد یک طلسم پس از مدت‌ها در اردوگاه آبی‌های پایتخت شکسته شود و آرمین‌سهرابیان پس از ۴۴ بازی در پیراهن تیم فوتبال استقلال، بالاخره موفق به ثبت اولین گل خود برای آبی‌پوشان تهرانی شد.

گل آرمین سهرابیان یک نکته دیگر هم داشت؛ در ۱۰ بازی که استقلال برگزار کرده هر سه مدافع وسط آبی‌ها گلزنی کرده‌اند؛ محمدحسین مرادمند در بازی با ملوان تک‌گل سه‌امتیازی استقلال را زد، ایمان سلیمی یکی از دو گل تیم خود را وارد دروازه تراکتور کرد و آرمین سهرابیان هم در بازی شب گذشته برابر ذوب‌آهن موفق به گلزنی شد.

کد خبر 707315

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.