بهره‌مندی ۱۱۲ هزار دانش‌آموز ابتدایی استان اردبیل از شیر رایگان

مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل گفت: در راستای فرهنگ‌سازی مصرف شیر و نیز جبران بخشی از کمبودهای تغذیه‌ای دانش‌آموزان طرح شیر رایگان در مدارس ابتدایی اجرا خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از اردبیل، کلام‌اله صفری عصر امروز _یکشنبه پنجم آذر_ در جلسه در جلسه هماهنگی طرح توزیع شیر رایگان مدارس استان اردبیل اظهار داشت: در راستای فرهنگ‌سازی مصرف شیر و نیز جبران بخشی از کمبودهای تغذیه‌ای دانش‌آموزان طرح شیر رایگان در مدارس ابتدایی اجرا و ۱۱۲ هزار دانش‌آموز از این طرح بهره‌مند خواهند شد.

وی افزود: ۱۱۲ هزار دانش‌آموز ابتدایی مدارس دولتی استان از طرح شیر رایگان بهره‌مند شده و به تعداد ۷۵ نوبت آن را دریافت خواهند کرد.

مدیرکل آموزش‌وپرورش استان اردبیل با اشاره به اهمیت موضوع سرانه مصرف شیر و نقش آن در سلامتی افراد اظهار کرد: بحث مصرف شیر به‌ویژه در پایه‌های ابتدایی حائز اهمیت بوده و در همین راستا طرح توزیع شیر رایگان در دستور کار وزارت قرار گرفته است.

صفری گفت: اعتبار تخصیصی در سطح کشور به این طرح ۴ هزار میلیارد بوده و سهم استان ۳۷/۵ میلیار تومان است و استان در مرحله عقد قرارداد با شرکت‌های معتبر است.

کد خبر 707312

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.