اولویت واگذاری زمین با طرح نهضت ملی مسکن است

استاندار سیستان و بلوچستان گفت: به متقاضیان واگذاری زمین از طرح نهضت ملی مسکن، زمین به او واگذار می‌شود و برای تامین و تخصیص زمین مسکونی هیچ مشکلی در استان وجود ندارد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از سیستان و بلوچستان به نقل از روابط عمومی استانداری، محمد کرمی در یازدهمین جلسه شورای مسکن سیستان و بلوچستان اظهار کرد: به هیچ‌وجه مشکلی برای واگذاری زمین در استان وجود ندارد بنابراین کوتاهی در زمینه مسکن به هیچ وجه قابل پذیرش نیست.

وی ادامه داد: بانک‌ها موظف به همکاری هستند و حتی در این زمینه تاکید شده اگر اعتبار کافی نداشته باشند به آنها کمک کنیم مشروط به اینکه پیگیری کنند، اگر پیگیری صورت نگرفته، یعنی کوتاهی از جانب آنان شده است.

استاندار سیستان و بلوچستان با بیان اینکه در هیچ جای استان ما مشکل زمین نداریم، افزود: برخی تعاونی‌ها در ابتدا کار را سریع و خوب شروع می‌کنند اما پس از مدتی با دلایل مختلف کار را تعطیل می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه باید کار با جدیت پیگیری شود، ادامه داد: همه پیمانکاران و شرکت‌هایی که خلاف وعده عمل می‌کنند باید به مردم خسارت بدهند زیرا با عمل نکردن به تعهد مشمول زمان و گرفتار تورم می‌شوند و نمی‌توانند به تعهد خود عمل کنند و از این بابت مردم متضرر می‌شوند.

کرمی با تاکید بر اینکه اگر شرکت‌های تعاونی در زمینه تأمین زمین برای مسکن مشکل دارند به ما اعلام کنند تا آن را برطرف کنیم، بیان کرد: ما به همه دستگاه‌های اجرایی ابلاغ کرده‌ایم تا زیرساخت‌های لازم را در زمینه ساخت مسکن فراهم کنند.

وی گفت: نباید کار به تعویق بیفتد چرا که برای تخصیص و واگذاری زمین به تعاونی‌های مسکن محدودیتی وجود ندارد.

کد خبر 707305

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.