متوجه دلیل این تصمیم نمی‌شوم/ نقش‌جهان بودیم، ظرفیت تکمیل می‌شد

سرمربی تیم فوتبال سپاهان از میزبانی نکردن این تیم از نیروی هوایی عراق در اصفهان گلایه کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از باشگاه سپاهان، ژوزه مورایس، سرمربی تیم فوتبال سپاهان در جلسه تمرینی تیمش پیش از بازی با نیرو هوایی عراق در جمع خبرنگاران اظهار کرد: فکر می‌کنم برای اولین بار است که تمام ترکیب را در اختیار داریم و خیلی بهتر می‌شد اگر می‌توانستیم در استادیوم خودمان بازی کنیم. جو خیلی بهتری در آن صورت وجود داشت. الان باید در تهران بازی کنیم و از هواداران انتظار داریم که حمایت حداکثر را از خود نشان دهند و یک شب خوب را کنار هم سپری کنیم.

«سپاهان هیچ مصدومی ندارد؟» مورایس در پاسخ به این پرسش گفت: یکسری از بازیکنان هستند که ریکاوری پس از مصدومیت را سپری می‌کنند. الان فقط نورافکن مصدوم است. برخی از بازیکنان مثل شکاری از مصدومیت برگشته‌اند ولی صد درصد آماده نیست.

وی در مورد تقابل با نیروی هوایی عراق عنوان کرد: تیم خوبی است و دو بازیکن مهم دارد. باید این را بگویم که در لیگ قهرمانان آسیا باید توجه زیادی به همه تیم‌ها داشته باشیم. تیم‌هایی که به این مرحله صعود می‌کنند با کیفیت هستند.

این مربی تصریح کرد: امیدوار بودم که همه هواداران در استادیوم باشند و اگر در ورزشگاه خودمان میزبان بودیم ظرفیت تکمیل می‌شد اما الان اینطور نیست و این را متوجه نمی‌شوم. این تصمیماتی که گرفته می‌شود را متوجه نمی‌شوم چون فوتبال برای مردم است و عشق مردم است. این تصمیمات برای من منطقی نیست.

کد خبر 707282

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.