حضور بیش از ۲هزار نفر از اقشار مختلف مردم نائین در همایش شکوه اقتدار بسیج

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج نائین گفت: همایش شکوه اقتدار بسیج در محل مسجد جامع تاریخی شهر نائین با حضور بیش از ۲ هزار نفر از بسیجیان برگزار شد که اقشار مختلف مردم انقلابی شهرستان نائین در این تجمع شرکت کردند.

مسعود اکبری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در حاشیه همایش اقتدار بسیج در نائین، ضمن گرامیداشت هفته بسیج و عرض تسلیت به مناسبت ایام شهادت فاطمه زهرا (س) اظهار کرد: در طول هفته بسیج شاهد برنامه‌های بسیار خوبی به‌ویژه در زمینه خدمت بدون منت به مردم در محلات مختلف شهرستان نائین انجام شد که از همت والای بسیجیان شهرستان قدردانی می‌کنم.

وی افزود: همایش شکوه اقتدار بسیج در محل مسجد جامع تاریخی شهر نائین با حضور بیش از ۲ هزار نفر از بسیجیان برگزار شد که اقشار مختلف مردم انقلابی شهرستان نائین در این تجمع شرکت کردند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج نائین ادامه داد: مردم عزیز و ولایتمدار شهرستان نائین با تجمع خود، اقتدار خود را به تمام مستکبران عالم نشان دادند، در جای جای ایران اسلامی این همایش شکوه اقتدار بسیج برگزار شده یا در حال برگزاری است.

اکبری گفت: ما خداوند متعال را به دلیل نعمت وجود بسیج شکرگزار هستیم و امروز بیش از پیش شاهد و ناظر نشر این تفکر والا در جهان اسلام هستیم.

کد خبر 707281

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.