بازگشت دوباره «بازی مرکب» به نتفلیکس + فیلم

نتفلیکس به تازگی یک رئالیتی‌شو بر اساس داستان فیلم «بازی مرکب» منتشر کرده است؛ این مجموعه تلویزیونی با نام «بازی مرکب: چالش» توسط دو شرکت بریتانیایی بر پایه همان بازی مرکب اصلی در سبک رئالیتی‌شو ساخته‌ شده و ۴۵۶ شرکت‌کننده بر سر ۴.۵۶ میلیون دلار جایزه نقدی رقابت می‌کنند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، نتفلیکس به تازگی یک رئالیتی‌شو بر اساس داستان فیلم «بازی مرکب» منتشر کرده است؛ این مجموعه تلویزیونی با نام «بازی مرکب: چالش» توسط دو شرکت بریتانیایی بر پایه همان بازی مرکب اصلی در سبک رئالیتی‌شو ساخته شده که در این مسابقه تلویزیونی مانند فیلم اصلی، ۴۵۶ شرکت‌کننده بر سر ۴.۵۶ میلیون دلار جایزه نقدی که می‌تواند زندگی‌شان را متحول کند، رقابت می‌کنند.

سال گذشته بود که هوانگ دونگ هیوک، کارگردان و نویسنده کره جنوبی در جشنواره بین‌المللی تلویزیون در شهر کن فرانسه حاضر شد و، عنوان کرد که در حال نگارش فیلم‌نامه فصل دوم «بازی مرکب» است و امیدوار است که تا سال ۲۰۲۴ ساخت این سریال را به پایان رسانده و آن را آماده پخش کند.

سریال «بازی مرکب» داستان چند شهروند کره جنوبی است که برای به دست آوردن مبلغی هنگفت بازی‌های سنتی کودکانه را با هم انجام داده و با یکدیگر رقابت می‌کنند اما سرنوشت بازنده‌های این بازی، مرگ است.

سریال «بازی مرکب» در ماه نخست نمایشش از نتفلیکس، با استقبال گسترده‌ای روبه‌رو شد، به طوری که در اواسط اکتبر بیش از ۱۴۲ میلیون نفر از مشترکین نتفلیکس آن را دیده بودند و این استقبال نشان داد که مخاطبان به ساخت ادامه سریال رغبت دارند.

هوانگ دونگ گفته است فیلم‌نامه «بازی مرکب» را در سال ۲۰۰۹ نوشته و قصد داشته که از آن یک فیلم بلند سینمایی استخراج کند اما این فیلمنامه ۱۰ سال روی کامپیوتر او مانده و خاک خورده است؛ چون هیچکس حاضر نشده است آن را بخرد تا اینکه نتفلیکس در سال ۲۰۱۶ در کره جنوبی در دسترس قرار گرفت.

کد خبر 707277

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.