پارک لاکان رشت به منظور اسکان موقت مهمانان نوروزی تجهیز شود

رئیس شورای اسلامی شهر رشت با اشاره به وضعیت پارک ۴۵۰ هکتاری لاکان رشت گفت: از شهرداری انتظار داریم این پارک را به منظور پذیرایی و اسکان موقت میهمانان نوروزی و شهروندان تجهیز و آماده کند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از گیلان، محمدحسین واثق‌کارگرنیا امروز _یک‌شنبه پنجم آذر_ در یکصد و نهمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر رشت در ساختمان جلسات شورا با اشاره به پنجم آذر سالروز تشکیل بسیج مستضعفین به فرمان امام خمینی (ره) اظهار کرد: همه ما اقدامات تأثیرگذار نیروهای خدوم بسیج پس از پیروزی انقلاب به ویژه دوران هشت سال جنگ تحمیلی را فراموش نمی‌کنیم؛ این نیروها با روحیه ایثارگری و عشق و علاقه‌ای که نسبت به میهن خود داشتند حماسه‌هایی را رقم زدند که فراموش‌نشدنی است.

وی با بیان اینکه انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران مرهون رشادت‌های دلاور مردان و شیر زنان بسیجی است، افزود: علاقه بسیجیان دلاور به نظام و رهبری موجب شده است که در تمام شرایط همراه و همگام با اهداف عالیه انقلاب اسلامی گام بردارند.

رئیس شورای اسلامی شهر رشت با اشاره به هفتم آذر روز نیروی دریایی خاطرنشان کرد: سفیدپوشان دریادل نیروی دریایی همواره در دفاع از مرزهای آبی کشور آماده‌اند و در دوران جنگ تحمیلی نیز این نیروهای مقتدر با نثار جان خود در همان روزهای نخست، دشمن بعثی را از مرزهای آبی کشور بیرون راندند.

واثق‌کارگرنیا با اشاره به دهم آذر سالروز شهادت آیت‌الله مدرس و روز مجلس تصریح کرد: مجلس بنیان تمام تحولات در کشور است و امیدواریم در انتخابات پیش‌روی مجلس شورای اسلامی نیز صالح‌ترین افراد برای تکیه زدن بر صندلی بهارستان با هدف خدمت شبانه‌روزی به مردم انتخاب شوند.

وی با قدردانی از تلاش‌های شهردار و مجموعه شهرداری رشت بابت هرس درختان سطح شهر افزود: از شهردار رشت تقاضا دارم تیم کارشناسی برای شناسایی درختان پُرخطر سطح شهر انتخاب کند و با انجام تمهیدات مناسب از بروز حوادث ناگوار در روزهایی که وزش باد شدید وجود دارد جلوگیری شود تا شهروندان به لحاظ مالی و جانی آسیب نبینند.

رئیس شورای اسلامی شهر رشت خطاب به شهردار رشت گفت: در جلسه گذشته شورا که شهردار رشت به دلیل حضور در جلسه دیگری در صحن شورا حضور نداشت، مباحثی در خصوص ساماندهی دست‌فروشان مطرح شد و قرار بود در جلسه امروز شورا با حضور شهردار و مدیران شهرداری رشت این مهم بررسی شود.

واثق‌کارگرنیا بیان اینکه وضعیت پل‌های عابر پیاده شهر موضوع دیگری بود که در جلسه پیشین شورا در خصوص آن تذکر داده شد، تصریح کرد: وضعیت پل جانبازان رشت شبانه‌روزی است که مورد اعتراض شهروندان بوده و اعضای شورا نیز بارها بابت آن تذکر داده‌اند، بنابراین انتظار داریم شهردار رشت در اسرع وقت این پل‌ها را تعیین تکلیف کند.

وی با اشاره به وضعیت پارک ۴۵۰ هکتاری لاکان رشت گفت: از شهرداری انتظار داریم این پارک را به منظور پذیرایی و اسکان موقت میهمانان نوروزی و شهروندان تجهیز و آماده کند.

کد خبر 707271

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.