پدافند هوایی ارتش برای دفاع امنیت حریم هوایی کشور در میدان رزم حضور دارد

فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش گفت: این نیرو همگام با سایر نیروهای مسلح، با تمام قوا در دفاع از تمامیت ارضی و امنیت حریم هوایی کشور در میدان رزم حضور دارد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، امیر سرتیب علیرضا صباحی‌فرد با حضور در ایستگاه رادار تاکتیکی شهید اصلان علیزاده نمین اردبیل از بخش‌های مختلف این سایت بازدید کرد و توان رزمی و آمادگی دفاعی این سایت تاکتیکی را مورد ارزیابی قرار داد.

سرتیپ صباحی‌فرد با بیان اینکه استکبار جهانی رو به افول است و برای حفظ قدرت خود به‌دنبال لطمه زدن به ایران اسلامی است، اظهار کرد: ما به عنوان سرباز باید آمادگی شب حمله را داشته باشیم و نباید غفلت کنیم، همین آمادگی موجب می‌شود که دشمن شهامت تجاوز به این مرز و بوم را نداشته باشد.

وی افزود: نیروی پدافند هوایی ارتش همگام با سایر نیروهای مسلح، با تمام قوا در دفاع از تمامیت ارضی و امنیت حریم هوایی کشور در میدان رزم حضور دارد.

فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش تصریح کرد: پدافند هوایی توانسته است با بهره‌گیری از فناوری‌های نوین بومی در حوزه سامانه‌های پدافندی و موشکی، دست متجاوزان را از رسیدن به آسمان جمهوری اسلامی قطع کند.

سرتیپ صباحی‌فرد با اشاره به پیروزی‌های جبهه مقاومت بیان کرد: هیمنه و قدرت توخالی استکبار جهانی از دست رفته است و هیچ قدرتی قادر به جبران آن نیست و ان‌شاءالله هرچه زودتر شاهد اضمحلال رژیم نحس و غاصب صهیونیستی خواهیم بود.

منبع: ایرنا
کد خبر 707268

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.