آماده‌باش ۴۰۰۰ پایگاه اورژانس برای زمستان/ گاز گرفتگی مسافران در فصل سرما مد نظر قرار گیرد

نماینده اورژانس کشور در کمیته هماهنگی طرح‌های ویژه ترافیکی پلیس راهور از آماده‌باش ۴ هزار پایگاه اورژانس برای زمستان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی اورژانس کشور، علی شریفان در جلسه کمیته هماهنگی اجرای طرح‌های ویژه ترافیکی، اظهار کرد: اورژانس کشور در اجرای طرح زمستانی در کنار دیگر دستگاه‌های امدادی و خدماتی در حالت آماده‌باش خواهد بود و بر این اساس نیز ۵۴۰۰ دستگاه آمبولانس اورژانس به همراه ۸۰ دستگاه اتوبوس آمبولانس و ۶۰ فروند بالگرد اورژانس به‌کار گرفته شده است.

وی افزود: در مجموع هزاران نفر از تکنسین‌های اورژانس کشور در بیش از ۴ هزار پایگاه اورژانس سراسر کشور در طول اجرای طرح زمستانی در آماده‌باش کامل قرار دارند.

نماینده اورژانس کشور در کمیته هماهنگی طرح‌های ویژه ترافیکی پلیس راهور با اشاره به آمار گازگرفتگی در کشور تصریح کرد: گازگرفتگی مسافران یکی از موضوعاتی است که باید مد نظر قرار گیرد و ممکن است در فصل سرما به دلیل روشن کردن پیک‌نیکی داخل کابین وسیله نقلیه و استفاده از وسایل گازسوز غیراستاندارد در اقامتگاه‌های مسافران اعم از شهری، بین‌شهری و بین‌راهی اتفاقات ناگواری رخ دهد.

وی ادامه داد: در همین راستا از تمام دستگاه‌های حاضر در این جلسه، به خصوص جمعیت هلال‌احمر، پلیس راهور و سازمان راهداری می‌خواهیم که در این خصوص با اورژانس همکاری و نسبت به ارائه پیام‌های آموزشی به مسافران، همراهی کنند.

کد خبر 707259

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.