آغاز اعتصاب ۲۴ ساعته حمل‌ونقل ملی در ایتالیا

کارکنان حمل‌ونقل ملی ایتالیا از ۲۷ نوامبر اعتصاب ۲۴ ساعته خود را آغاز خواهند کرد، این اقدام بر سیستم خدمات حمل‌ونقل عمومی محلی در شهرهای بزرگ این کشور به‌شدت تأثیر خواهد گذاشت.

به گزارش سرویس ترجمه خبرگزاری ایمنا، ایتالیا از آغاز اعتصاب ۲۴ ساعته کارکنان خدمات حمل‌ونقل ملی کشور از بیست‌وهفتم نوامبر خبر داد. این امر بر عملکرد اتوبوس‌ها، ترامواها و متروها در شهرهای اصلی این کشور هم‌چون رم و میلان و سایر نقاط کشور تأثیر خواهد گذاشت و به اختلالات و تأخیرهای احتمالی خدمات حمل‌ونقل شهری منجر خواهد شد که بسیاری از مسافران و گردشگران به آن وابسته هستند.

افزایش اعتصابات حمل‌ونقل در ایتالیا

اعتصاب جدید در واکنش به نحوه واکنش دولت ایتالیا به اعتصاب هفدهم نوامبر شکل گرفته است که باعث نارضایتی اتحادیه‌های کارگری نماینده منافع کارگران حمل‌ونقل عمومی از چرخش رویدادها در ضدیت با منافع کارگران شده بود. اعتصاب فعلی در واقع پنجمین مورد در نوع خود در بخش حمل‌ونقل ایتالیا تنها در دو ماه گذشته است و از صبح تا ساعات آغازین شب ادامه خواهد داشت.

آغاز اعتصاب ۲۴ ساعته حمل‌ونقل ملی در ایتالیا

در جریان این اعتصاب خدمات ATM اپراتور حمل‌ونقل عمومی میلان نیز با اختلالاتی مواجه خواهد شد، با این حال بسیاری از مردم در جریان تغییرات قرار ندارند و لازم است برای آگاهی از شرایط به وب‌سایت‌ها و حساب‌های کاربری رسانه‌های اجتماعی نهادهای حمل‌ونقل مراجعه کنند.

اتحادیه‌های کارگری سامان‌دهنده این اعتراضات کارگری نیز اعلام کردند که در جمعه پیش رو یک کنفرانس مطبوعاتی در رم ترتیب خواهند داد تا مردم را در مورد خواسته‌های خود به‌طور دقیق‌تر آگاه کنند.

آغاز اعتصاب ۲۴ ساعته حمل‌ونقل ملی در ایتالیا

کد خبر 707258

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.