انهدام بزرگ‌ترین باند آدم‌ربایی در سیستان و بلوچستان

فرمانده انتظامی استان از انهدام بزرگ‌ترین باند آدم‌ربایی، دستگیری سه آدم‌ربا و کشف سلاح به همراه مهمات توسط کارآگاهان پلیس در شهرستان در زاهدان خبر داد.

به‌گزارش خبرگزاری ایمنا از سیستان و بلوچستان و به نقل از پایگاه خبری پلیس سیستان و بلوچستان، سردار دوستعلی جلیلیان اظهار کرد: یک مورد آدم‌ربایی در یکی از محلات شهرستان زاهدان به پلیس گزارش شد که ۳ نفر با مراجعه به درِ منزل یکی از شهروندان پس از تیراندازی به زور وارد خانه می‌شوند و اقدام به ربودن فرد می‌کنند.

وی افزود: با توجه به حساسیت موضوع و انتشار اخبار ضد و نقیض در فضای مجازی، پلیس طی تحقیقات فنی و پلیسی مخفیگاه آدم‌ربایان در چند نقطه از خیابان‌های زاهدان شناسایی شدند و طی دو عملیات ضربتی و هماهنگ ۳ آدم‌ربا دستگیر شدند و در بازرسی از مخفیگاهشان یک قبضه سلاح کلت کمری به همراه مهمات مربوطه کشف و دو دستگاه خودروی سواری متعلق به متهمان توقیف شد.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان با اشاره به اعتراف متهمان به چهار فقره آدم‌ربایی دیگر در استان و دریافت مبلغ ۲۰ میلیارد ریال در قبال آزادی ربوده‌شدگان، خاطرنشان کرد: پلیس مقتدرانه با هرگونه ناامنی و اقدامی که فضای جامعه را ملتهب می‌کند، برخورد خواهد کرد.

جلیلیان با اخطار به مجرمان مبنی بر برخورد قاطعانه پلیس گفت: استان سیستان و بلوچستان محل امنی برای این افراد نیست و رفتار مجرمانه و هنجارشکنانه آن‌ها بی‌پاسخ نخواهد ماند.

کد خبر 707256

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.