اختصاص بیش از ۱۰۰۰ میلیارد تومان به بخش بهداشت و درمان کهگیلویه و بویراحمد

استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: در سفر دوم رئیس‌جمهور به استان بیش از هزار میلیارد تومان به زیرساخت‌های بهداشتی و درمانی استان اختصاص یافت.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کهگیلویه و بویراحمد، سیدعلی احمدزاده امروز _یکشنبه پنجم آذر_ با حضور در بیمارستان شهید جلیل یاسوج اظهار کرد: در سفر دور دوم دولت به استان از حوزه بهداشت و درمان غافل نشدیم و بیش از هزار میلیارد تومان برای بیمارستان، درمانگاه‌ها و سایر زیرساخت‌ها اختصاص یافت.

وی افزود: با اختصاص اعتبارات استانی و اعتبارات از سایر ردیف‌ها، مبلغ اختصاص یافته به حوزه پزشکی افزایش چشمگیری خواهد یافت که می‌تواند تحولی خوبی در این حوزه ایجاد کند.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: کادر بهداشت و درمان استان در ایام شیوع بیماری کرونا زحمات زیادی متحمل شدند و روزهای دشواری را پشت سر گذاشتند.

احمدزاده اضافه کرد: پزشکان و پرستاران زیادی به دلیل ابتلاء به ویروس کرونا به شهادت رسیدند و قدردان تمام زحمات و تلاش‌های کادر درمان هستیم.

در ادامه این بازدید سعید جاودان‌سیرت، سرپرست دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد تاکید کرد: تعداد زیادی از کادر درمان استان به سن بازنشستگی رسیده‌اند و در حوزه‌های مختلف نیازمند جذب نیرو هستیم.

وی یکی از چالش‌های اصلی پرستاران استان را آسیب‌های فیزیکی همراهان بیمار دانست و ادامه داد: در این زمینه تعداد زیادی از پرستاران استان مصدوم و زخمی شدند.

در پایان این بازدید، استاندار با اهدای شاخص گل از زحمات کادر بهداشت و درمان بیمارستان شهید جلیل یاسوج قدردانی کرد.

کد خبر 707248

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.