معرفی میکروفون استودیویی اقتصادی برای کاربران حرفه ای

Audio-Technica AT2020 بهترین میکروفون استودیویی موجود در بازار نیست، اما یکی از مقرون به صرفه ترین ها است.

کیفیت صدای آن بسیار خوب است و دوام بالایی نیز برای کسانی که هنوز با دنیای صدا آشنا نیستند دارد. گزینه های بهتری از این میکروفون وجود دارد، برخی حتی در همین رده قیمتی، اما میکروفون Audio-Technica AT2020 دارای ویژگی هایی است که ممکن است شما را متقاعد کند که آن را انتخاب کنید.

میکروفون استودیویی اقتصادی و با کیفیت / راهنمای انتخاب میکروفون استودیویی

به نظر می رسد که هر نوازنده این روزها یک استودیوی خانگی دارد، اما اگر احساس می کنید از دیگران عقب مانده اید نگران نباشید. برای رکورد صدای خود نیازی پرداخت هزینه هنگفت ندارید. گزینه های مناسبی برای آشنایی با فرآیند رکورد در استودیوی خانگی وجود دارد و میکروفون Audio-Technica AT2020 می تواند میکروفون XLR مناسب برای استودیوی خانگی شما باشد. برای استفاده از این میکروفون شما به یکسری تجهیزات استاندارد نیاز دارید، از جمله یک پایه میکروفون، یک کابل XLR و یک کارت صدا و یا یک پری امپ میکروفون اختصاصی. نوع اتصالی که ما برای رکورد توصیه می کنیم یک کابل بالانس XLR به XLR است که به یک کارت صدا USB وصل می شود، و سپس به رایانه شما متصل می شود.

AT2020 یک میکروفون کاندنسر است که برای ضبط صداهای ظریف و با جزئیات بالا بسیار حساس و عالی است، مانند صدای انگشتان دست بر روی رشته های گیتار. در میان میکروفون های کاندنسر، AT2020 نسبت به بقیه حساسیت کمتری دارد و دارای حساسیت مدار باز 14.1mv/pa است. حساسیت به نسبت کم به این معنی است که AT2020 برای رکورد سطح فشار صدا بالا بدون Distortion مناسب است. توجه داشته باشید که به عنوان یک میکروفون کاندنسر، برای کار به فانتوم پاور 48 ولت نیاز دارد، چیزی که یک میکروفون داینامیک به آن احتیاج ندارد. خوشبختانه، بیشتر کارت صداها شامل فانتوم پاور قابل تعویض هستند، بنابراین نباید اجازه دهید این امر شما را از خرید میکروفون Audio-Technica AT2020 باز دارد.

ویژگی های کلیدی AT2020

  • کمپانی سازنده : Audio-Technica
  • الگوی نمونه برداری Cardioid
  • استفاده از تکنولوژی پیشرفته در ساخت
  • پاسخ فرکانسی 20hz تا 20khz
  • صدایی شفاف و طبیعی

با مشاوران صوت پلاس در ارتباط باشید

شما میتوانید برای کسب اطلاعات بیشتر و خرید تجهیزات استودیویی با مشاوران فروشگاه صوت پلاس در ارتباط باشید.

کد خبر 707239

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.