بلوار آیت‌الله ابوترابی شهر یزد پس از سال‌ها معطلی تکمیل می‌شود

شهردار یزد با بیان اینکه شهرداری یزد بسیاری از پروژه‌هایی که سال‌ها معطل مانده بود را به جریان انداخته است، گفت: پروژه بلوار آیت‌الله ابوترابی سال جاری تکمیل می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از یزد و به نقل از روابط‌عمومی شهرداری یزد، ابوالقاسم محی‌الدینی در دومین نشست هم‌اندیشی اعضای شورای اسلامی شهر، شهردار و مدیران شهرداری یزد، اظهار کرد: یکی از پروژه‌هایی که در طول سال‌های گذشته نیمه‌تمام مانده بود، بلوار آیت الله ابوترابی (ره) بود.

وی افزود: پروژه آیت‌الله ابوترابی با توجه به توافقی که با اوقاف صورت گرفت در حال حاضر مراحل پایانی خود را دنبال می‌کند.

شهردار یزد خاطرنشان کرد: پروژه ایرج افشار و طرح فضای سبز راه‌آهن دو موضوعی است که پیگیری لازم را در ارتباط با آن انجام دادیم و از اعضای شورای اسلامی شهر می‌خواهیم که به عنوان یک مطالبه این موضوع را پیگیری کنند.

محی‌الدینی تاکید کرد: در صورتی که ایرج افشار در اختیار شهرداری قرار گیرد، به‌طور قطع ما تا پایان سال این بلوار را به زیر آسفالت می‌بریم و از آن بهره‌برداری لازم را خواهیم کرد.

وی تصریح کرد: با اجرای این بلوار، سال آینده تکمیل رینگ دوم شهر یزد را دنبال خواهیم کرد تا بتوانیم در حوزه مدیریت ترافیک در سطح شهر نتایج بهتری را شاهد باشیم.

شهردار یزد با اشاره به پروژه اکوپارک یزد ادامه داد: با اقدامات صورت گرفته از سوی شهرداری یزد، این پروژه در فاز نخست با پیشرفت خوبی دنبال می‌شود و این پارک زیبا و تخصصی دهه فجر سال جاری به بهره‌برداری خواهد رسید.

کد خبر 707237

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • محمد IR ۱۳:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۶
    0 0
    بلوار ایت الله ابوترابی و ایرج افشار و ....کجا هستند؟