بسیج، راهبردهای دشمن را در فتنه ۱۴۰۱ نقش بر آب کرد

فرمانده سپاه سلمان گفت: فتنه ۱۴۰۱ محل تلاش دشمن برای به چالش کشیدن انقلاب و کشور بود که بسیج به خوبی توانست در میدان بایستد و راهبردهای آن‌ها را نقش بر آب کند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از سیستان و بلوچستان به نقل از روابط عمومی سپاه سلمان، سردار سرتیپ پاسدار احمد شفائی در رزمایش اقتدار بسیجیان شهرستان نیمروز اظهار کرد: بسیج در طول عمر پربرکت خود همواره موجب خیرات و برکات بوده و مشکلات کشور را رفع نموده است.

وی افزود: بسیج فرمول حل همه مشکلات و مسائل کشور و سرچشمه آرامش در همه عرصه‌ها و زمینه‌ها برای مردم ما بوده است.

فرمانده سپاه سلمان با اشاره به اینکه بسیج در تمام فتنه‌های پس از پیروزی انقلاب اسلامی توانست دشمن را شکست دهد، خاطرنشان کرد: در دوران جنگ تحمیلی این بسیج بود که توانست کشور را در یک جنگ جهانی تمام عیار علیه ملت ما پیروز کند.

سردار شفائی با بیان اینکه نام بسیج با شکوه بی نظیر برای ملت ایران مترادف است، تصریح کرد: امروز بسیجیان ما از هر زمان دیگر آماده‌تر و با بصیرت تر هستند و در تمامی عرصه‌ها تقویت کننده و یاری دهنده نظام اسلامی هستند، بسیج جهان شمول است و منحصر به یک عرصه خاص نمی‌شود.

وی ادامه داد: امروز در عرصه‌های مختلف این تفکر بسیج است که می‌تواند راهگشا باشد، فتنه ۱۴۰۱ محل تلاش دشمن برای به چالش کشیدن انقلاب و کشور بود که بسیج به خوبی توانست در میدان بایستد و راهبردهای آنان را نقش بر آب کند.

فرمانده سپاه سلمان با تاکید بر اینکه نباید به وضعیت کنونی اکتفا کنیم و باید با اقتدار و قدرت بیشتر در تمامی عرصه‌ها گام‌هایی بزرگ را برداریم، گفت: دشمنان قسم خورده ما امروز به دنبال ایجاد تفرقه هستند و در چنین شرایطی بسیج باید میدان‌دار مقابله با آن‌ها باشد.

سردار شفائی افزود: آینده کشور ما درخشان است و ما با اتکا به خداوند متعال و روحیه سرشار از امید و تفکر بسیجی مردم ایران می‌توانیم مشکلات را گام به گام رفع کنیم.

کد خبر 707223

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.