برنامه فشرده سپاهان و پرسپولیس به سود استقلال

طبق برنامه اعلام شده از سوی سازمان لیگ مبنی بر دیدارهای معوق و دو هفته پایانی لیگ، تیم‌های سپاهان و پرسپولیس برنامه فشرده‌ای را تجربه خواهند کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، سازمان لیگ فوتبال ایران اعلام کرد با توجه مکاتبات اخیر کنفدراسیون فوتبال آسیا و تغییر برنامه اعزام تیم ملی کشورمان به جام ملت‌های آسیا، برنامه لیگ دستخوش تغییر شده است.

بر این مبنا در دیدار معوقه هفته ششم، در روز پنجشنبه، هفتم دی تیم‌های سپاهان و گل‌گهر مسابقه می‌دهند، در همین روز دیدار معوقه هفته یازدهم نیز برگزار می‌شود و تیم‌های پرسپولیس و نساجی دیدار می‌کنند.

در مسابقات هفته پانزدهم لیگ برتر فوتبال نیز که دوشنبه، یازدهم دی به انجام خواهد رسید، سپاهان با شمس آذر و مس رفسنجان با پرسپولیس دیدار می‌کند.

بر اساس این برنامه، دو دیدار پایانی تیم‌های سپاهان و پرسپولیس تنها به فاصله ۴ روز استراحت برگزار می‌شود که سختی مضاعفی برای این تیم‌ها خواهد بود، در این میان تیم استقلال، صدرنشین فعلی لیگ، نگرانی از بابت برنامه فشرده ندارد و طبق برنامه عادی لیگ به مصاف حریفان می‌رود که این موضوع امتیاز مهمی برای این تیم در کورس قهرمانی خواهد بود.

کد خبر 707202

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.