اصناف و نانوایی‌ها به شبکه گاز شهری متصل شوند

استاندار هرمزگان با اشاره بر لزوم اتصال اصناف و نانوایی‌ها به شبکه گاز شهری گفت: آمادگی داریم تا ماهانه پنج هزار کنتور را در اصناف و نانوایی‌ها نصب کنیم.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از هرمزگان و به نقل از اداره کل روابط‌عمومی استانداری هرمزگان، مهدی دوستی در نشست بررسی پروژه‌های گازرسانی استان اظهار کرد: طرح‌های خوبی در راستای مقابله با قاچاق سوخت در حال انجام است ضمن اینکه اعتبارات بسیار زیادی معطوف به امر گازرسانی در استان و توسعه شبکه شده است تا نیاز به گاز و سوخت مایع به حداقل برسد.

وی افزود: گازرسانی به واحدهای صنعتی و تولیدی آغاز شده و در حال پیشروی است، از این‌رو لازم است گام بعدی را نیز در گازرسانی برداریم و اصناف نیز ملزم شوند تا به شبکه گاز شهری متصل شوند.

نماینده عالی دولت در استان هرمزگان خاطرنشان کرد: این آمادگی وجود دارد که ماهانه پنج هزار رگلاتور و کنتور گاز نصب شود و برای بخش‌هایی از شهر که شبکه گاز کشیده نشده است، توسعه شبکه انجام گیرد.

دوستی با بیان اینکه هزار و ۱۰۰ واحد نانوایی فعال در استان وجود دارد، گفت: عمده‌ترین مصرف‌کنندگان سوخت مایع نانوایی‌ها هستند، از این‌رو آن‌ها نیز الزام خواهند شد تا به شبکه گاز شهری متصل شوند.

وی گفت: نانوایی‌هایی که در مجاورت شبکه گاز شهری قرار دارند باید انشعاب گاز دریافت کنند، در غیر این صورت قیمت سوخت مایع برای آن‌ها تغییر می‌کند.

کد خبر 707110

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.