کنفرانس خبری قبل از بازی قانون مسخره‌ای است/ تصویربردار نباید در محوطه فنی باشد

مدیر تیم فوتبال استقلال تهران گفت: تصویربردار را صدا کردند که به جایش برگردد، اما خودش را به نشنیدن زد، وقتی بی‌احترامی می‌کند، هر جور رفتاری با او می‌شود؛ باید یقه کسی را بگیرید که به او اجازه داده است که به محوطه فنی مربیان بیاید.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، تیم‌های فوتبال ذوب‌آهن اصفهان و استقلال تهران عصر امروز _شنبه چهارم آذر_ در چارچوب یازدهمین هفته بیست‌وسومین دوره رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور موسوم به خلیج‌فارس از ساعت ۱۷:۳۰ در ورزشگاه فولادشهر اصفهان با یکدیگر مصاف کردند که تساوی یک بر یک نتیجه پایانی بازی بود.

علی سامره مدیر تیم فوتبال استقلال تهران در میکسدزون ورزشگاه فولادشهر در جمع خبرنگاران نسبت به رفتار زشت جواد نکونام با تصویربردار صداوسیمای اصفهان اظهار کرد: بهتر بود جواد نکونام با توجه به شرایطی که هم‌اکنون دارد در کنفرانس‌خبری شرکت نکند، ناخودآگاه نه، بلکه عمدی با یک‌سری کارها برنامه‌ریزی می‌کنند تا به حاشیه برویم، می‌خواهم بدانم این فیلمبرداری که به‌سمت جواد نکونام آمد در بازی دیگری هم بود که در حلق مربی و بازیکن بیاید و به این طرف و آن طرف برود و آیا تصویربردار در دیدار قبلی به محوطه فنی سرمربیان رفته بود؟ این خودش یک نوع بی‌احترامی است و نمی‌دانم از کجا باب شده است.

وی افزود: شما ادعای‌تان می‌شود که چنین تصویربرداری در بازی سپاهان و پرسپولیس نیز انجام شده؟ بازهم کار اشتباهی بوده است، بازی را دوباره ببینید، این رسمش نیست. کاری به شخص ندارم، اما شیطنت می‌کنید، تا جواد نکونام یک قدم پای خود را از خط بیرون می‌گذارد داور چهارم و ناظر سریع به سمت او می‌دوند، تصویربردار با اجازه چه کسی به‌دنبال نکونام رفته است و با دوربین به حلق او می‌رود؟

مدیر تیم فوتبال استقلال ادامه داد: اگر از بالا فیلمبرداری کرده باشید همه‌چیز را می‌بینید، وقتی یک بار پشت نکونام آمد، او را برگرداندم، وقتی موضوع را به جلال مرادی، ناظر بازی گفتیم این آقا پیچاند و رفت، اگر پروتکل‌شان این است که در آنجا باشند، به چه علت فرار کرد؟ وقتی او برای هواداران و مربیان ما کُری می‌خواند چه توقعی دارید؟ به نظر من نشست‌های قبل از بازی الکی است و قانون اشتباهی گذاشته‌اند.

سامره خاطرنشان کرد: ضمن اینکه خسته از پروازمان آمدیم و سرمربی به جلسه فنی‌اش رفته است، این یک قانون من درآوردی و برای تبلیغات است و باید آن را تغییر دهند، اگر بحث قانون می‌کنید، چرا باید تصویربردار به وسط زمین بیاید؟ اگر فیلمی دارند، پخش کنند، اصلاً چنین چیزی نیست، ضربان قلب نکونام روی ۱۸۰ بود و به او بی‌احترامی کردند، هر بار برای ما موردی درست می‌کنند.

وی تصریح کرد: دو هفته پیش مجریان در تلویزیون استقلال را به دلیل رعایت قانون، مسخره کردند و حالا هم اینجا چنین اتفاقی افتاد، تصویربردار را صدا کردند که به جایش برگردد، اما خودش را به نشنیدن زد، وقتی بی‌احترامی می‌کند، هر جور رفتاری با او می‌شود، باید یقه کسی را بگیرید که به او اجازه داده است که به محوطه فنی مربیان بیاید؛ این تصویربردار بی‌احترامی کرد و رفتار با او متقابل بود.

مدیر تیم فوتبال استقلال درباره حواشی اخیر درباره استقلال گفت: اگر می‌خواستیم قانون را رعایت نکنیم، سه ماه پیش این کار را می‌کردیم؛ یک تیم می‌خواهد کارش را درست انجام دهد آنقدر روی مخش می‌روند و حواشی ایجاد می‌کنند که ناخواسته روی تمرکز تیم تأثیر می‌گذارد، یک جایی باید این بساط را جمع کنند؛ سازمان لیگ همان‌طور که درباره تخلف سایر تیم‌ها اظهارنظر و امتیاز کسر کرد، در مورد استقلال هم صحبت کند، الان نزدیک به سه ماه است که درباره استقلال بحث می‌کنند، مگر دیوانه هستیم مربی‌مان را پس از چهار ماه روی نیمکت بنشانیم؟

کد خبر 707096

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.