سیمان تهران ۷۰ میلیارد تومان مالیات پرداخت کرد

مالیات شرکت سیمان تهران در شش ماهه نخست سال جاری برابر با ۷۰ میلیارد تومان بوده و رشد ۱۰۰ درصدی را به ثبت رسانده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، سیمان تهران روز گذشته در محدوده قیمتی ۵۲۷ تومان در حال معامله است این شرکت ارزش بازاری بالغ بر ۹ هزار میلیارد تومان است سود چهار فصل اخیر این شرکت برابر با ۷۹۴ ریال است پی بر ای برابر با ۶.۶۱ واحد را به خود اختصاص داده است، پی بر ای گروه این شرکت برابر با ۷.۵۲ است.

پی بر ای این شرکت برابر با ۳ واحد است. پی بر ای این شرکت کمتر از گروه سیمانی است و در مجموع نسبت خوبی را به خود اختصاص داده است.

درآمد عملیاتی این شرکت برابر با هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان است و رشد ۵۹ درصدی را به ثبت رسانده است، اما بهای تمام‌شده نیز رشد داشته است و به سطح ۸۹۷ میلیارد تومان رسیده است، سود ناخالص شرکت برابر با ۶۹۱ میلیارد تومان است که رشد ۸۰ درصدی را به ثبت رسانده است.

هزینه‌های فروش اداری شرکت رشد ۶۴ درصدی داشته و در مجموع درآمد عملیاتی شرکت برابر با ۶۴۱ میلیارد تومان بوده است که رشد ۸۲ درصدی را به ثبت رسانده است، هزینه‌های مالی شرکت برابر با هفت هزار میلیارد تومان بوده است که کاهش خوب ۵۱ درصدی داشته است.

سایر درآمدهای شرکت برابر با ۵۲ هزار میلیارد تومان بوده است، سود عملیاتی شرکت برابر با ۶۹۱ میلیارد تومان بوده است که رشد ۹۵ درصدی و مالیات شرکت برابر با ۷۰ میلیارد تومان بوده و رشد ۱۰۰ درصدی را به ثبت رسانده است.

سود خالص شرکت برابر با ۶۲۱ میلیارد تومان بوده که رشد ۹۴ درصدی را به ثبت رسانده است، سود خالص هر برگه سهم برابر با ۳۶ تومان بوده است، شرکت در شش ماهه نخست سال جاری عملکرد خوبی را از خود برجای گذاشته است.

کد خبر 707093

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.