رفتار زننده جواد نکونام با تصویربردار صداوسیما / تحریم استقلالی‌ها توسط خبرنگاران

جواد نکونام سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران پس از تساوی مقابل ذوب‌آهن، به تصویربردار صداوسیما حمله‌ور شد و به وی توهین کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، تیم‌های فوتبال ذوب‌آهن اصفهان و استقلال تهران عصر امروز _شنبه چهارم آذر_ در چارچوب یازدهمین هفته بیست‌وسومین دوره رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور موسوم به خلیج‌فارس از ساعت ۱۷:۳۰ در ورزشگاه فولادشهر اصفهان با یکدیگر مصاف کردند که با تساوی یک بر یک خاتمه یافت.

سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران پس از این بازی همانند قبل از مسابقه در کنفرانس‌خبری شرکت نکرد، در جریان بازی یکی از تصویربرداران حاضر در محل برگزاری دیدار ذوب‌آهن اصفهان و استقلال تهران همچون بازی سپاهان و پرسپولیس با مجوز ناظر مسابقه درحال تصویربرداری از سرمربی استقلال و نیمکت دو تیم بود که سرپرست و سرمربی آبی‌ها با رفتار عجیبی از وی خواستند تصویربرداری نکند.

رفتار زننده جواد نکونام با تصویربردار صداوسیما / تحریم استقلالی‌ها توسط خبرنگاران

این تصویربردار پس از پایان بازی نیز همانند جریان مسابقه و به‌صورت حرفه‌ای درحال تصویربرداری از جواد نکونام بود که با واکنش عجیب و زننده این سرمربی باتجربه و اروپادیده روبه‌رو شد.

نکونام ابتدا هدفون این تصویربردار را از گوش وی برداشت و سپس با توهین کردن به این تصویربردار به دوربین وی نیز ضربه زد و در نهایت در کمال تعجب به‌دلیل رفتار این تصویربردار و بی‌احترامی نسبت به خود، تصمیم گرفت در کنفرانس‌خبری پس از پایان بازی شرکت نکند.

البته که خبرنگاران اصفهانی هم در حمایت از همکار رسانه‌ای خود و رفتار بسیار زشت جواد نکونام با وی، میکروفون‌های خود را به‌صورت دسته‌جمعی روی زمین گذاشته و تمام اعضای تیم فوتبال استقلال تهران را تحریم کردند تا نشان دهند از همکار خود حمایت و اقدام ناپسند سرمربی آبی‌ها را محکوم می‌کنند.

جواد عابدین، فیلمبرداری که در جریان دیدار ذوب‌آهن و استقلال با جواد نکونام درگیری پیدا کرده بود، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: مشغول تصویربرداری پخش زنده بودم و کارگردان در گوش من می‌گفت که چه تصویرهایی را بگیرم، در این بین جواد نکونام سرمربی استقلال به سمت من آمد و هدفون را از گوشم برداشت و الفاظ زشت و ناموسی به من گفت.

وی افزود: در ادامه دیگر همکاران نکونام که دقیق آن‌ها را نمی‌شناسم به سمت من آمدند و به دوربینم آسیب زدند، این مسئله برای نکونام که در کشورهای دیگر هم فوتبال بازی کرده و با پروتکل‌ها و کلمه HB آشنا است، خوب نیست، نمی‌دانم دلیل رفتارش چه بود زیرا پروتکل‌ها را رعایت کرده بودم.

کد خبر 707087

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.