می‌توانستیم استقلال را شکست دهیم / هیئت‌مدیره ذوب‌آهن برای برطرف‌کردن مشکلات تلاش می‌کند

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان گفت: پرداخت بخشی از قرارداد بازیکنان توسط هیئت‌مدیره قابل ستایش است و همان‌طور که در تیم سعی کردیم نظم‌وانضباطی به‌وجود بیاوریم امیدوارم در بخش مالی هم شرایط خوب پیش برود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، محمد ربیعی در کنفرانس‌خبری پس از دیدار تیم فوتبال ذوب‌آهن مقابل استقلال اظهار کرد: به بازیکنان، کادرفنی و مدیریت تیم استقلال و همچنین تیم خودم خسته‌نباشید می‌گویم و از هواداران تشکر می‌کنم، از قضاوت بسیار خوب کوبل‌داوری هم ممنونم که کل ۹۰ دقیقه قضاوت بی‌نقصی داشتند، باتوجه به شناخت دو تیم از یکدیگر، می‌دانستیم استقلال باکیفیت است و محورهای‌شان را می‌شناختیم.

وی افزود: استقلالی‌ها روی ضربات‌ایستگاهی بسیار خطرناک هستند و به حریف فرصت نمی‌دهند، آن‌ها از مهاجم بلندقامت برخوردار هستند و ما نیز به موازات برنامه‌های حریف برنامه خودمان را داشتیم و بازی هم متعادل بود، ۹۰ دقیقه عقب‌نشینی نکردیم و با پرس‌های پرفشار در برابر استقلال قرار گرفتیم، از احتیاط استفاده کردیم و اگر در انتقال توپ دقت بیشتری داشتیم در موج‌های بعدی خطرساز هم می‌شدیم.

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن تصریح کرد: تغییر آرایش و تعویض‌ها پس از دریافت گل به‌سود ما شد و حتی می‌توانستیم به گل دوم برسیم، بازی تاکتیکی بود و هر دو تیم در بالای جدول قرار گرفتند، توانستیم با فعل خواستن به بازی برگردیم، میزانی از وفاق و آشتی را در مجموعه هواداران ذوب‌آهن شاهد بوده‌ایم، آنان ولی‌نعمت ما هستند و امیدوارم در بازی‌های آینده هم این ماجرا ادامه داشته باشد و کنار یکدیگر نتایج بهتری کسب کنیم.

ربیعی خاطرنشان کرد: حداقل جزو مربیانی هستم که از قبل برای اتفاقات بازی برنامه‌ریزی کنم، برخی مواقع هم تعویض‌ها جواب نمی‌دهد، حریف هم از اوت‌دستی استفاده می‌کند، قبول دارم برخی مواقع بازی را کند می‌کند، اما در بازی‌هایی که تحت‌فشار هستیم، باید از این توانایی استفاده کنیم تا بتوانیم روی توپ‌های برگشتی توپ را در اختیار بگیریم و باید به تاکتیک همه تیم‌ها احترام بگذاریم.

وی ادامه داد: در هفته سوم یا چهارم اوت‌دستی کوتاه کار کردیم و تیم حریف از اشتباه ما استفاده کرد و گل خوردیم‌، تشخیص دادیم با پرتاب اوت‌دستی بلند می‌توانیم به حریف فشار بیاوریم و استفاده‌های دیگری از این تاکتیک داشته باشیم، بستگی به آنالیز و تیم حریف دارد، برای نیمکت‌های مقابل که بازی می‌کنم نهایت احترام را قائل هستم و در فصل جاری جواد نکونام شایسته‌ترین فرد برای پذیرش سرمربیگری استقلال بود و برای این تیم هم آرزوی موفقیت و بهترین نتیجه را دارم.

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن تصریح کرد: خواسته یا ناخواسته پیش می‌رویم و امیدوارم نتیجه بگیریم، مشکلات زیادی داریم، اما می‌خواهیم با جوانانی که چند نفر ثابت‌شان ۲۳ سال دارند، رشد کرده و برای ذوب‌آهن و تیم ملی افتخار کسب کنند، هدف‌گذاری ارتقای کیفیت بوده و اکنون به‌دنبال سهمیه هستیم و چنانچه بتوانیم پیشرفت بهتری داشته باشیم پیش خواهیم رفت.

ربیعی تاکید کرد: درحال حاضر نمی‌توانیم درخصوص مشکلات باشگاه صحبت کنم، نیما نکیسا، هیئت‌مدیره و مدیرعامل کارخانه به‌دنبال برطرف کردن معضلات هستند و برخی از آن‌ها ریشه در گذشته دارد، اما باید این ماجراها در هیئت‌مدیره گفته شود و به تیم اجازه نمی‌دهم ذهن همه درگیر مشکلات شود، چنانچه نیاز بود با هواداران درمیان خواهیم گذاشت.

وی بیان کرد: پرداخت بخشی از قرارداد بازیکنان توسط هیئت‌مدیره قابل ستایش است و همان‌طور که در تیم سعی کردیم نظم و انضباطی به‌وجود بیاوریم، امیدوارم در بخش مالی هم شرایط خوب پیش برود، دغدغه‌های سازمان لیگ را می‌دانم، اما توقف بازی‌ها و فاصله ۱۲ روزه میان بازی‌ها باعث می‌شود از ریتم ریکاوری مناسب، چرخه مسابقات و تمرین خارج شویم و امیدوارم بازی‌های جام ملت‌های آسیا برگزار شود و پس از آن سازمان‌لیگ برنامه‌ریزی بهتری برای نیم‌فصل دوم داشته باشد.

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن در پایان گفت: بابت تغییر کیفیت دوربین‌های صداوسیما که خیلی مهم است، تبریک می‌گویم و تشکر می‌کنم، به‌ویژه برای آینده و اضافه‌شدن کمک‌داور ویدئویی که باعث بهبود شرایط می‌شود، اما درباره رفتار سرمربی استقلال پاسخ‌گوی مناسبی برای آن نیستم.

کد خبر 707076

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.