لزوم بکارگیری کمک‌داور ویدیوئی در لیگ برتر / اشتباهات داوری ما را از پیروزی دور کرد

سرمربی تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان گفت:‌ در حال حاضر به‌کارگیری کمک‌داور ویدیوئی بسیارضروری است و اگر امروز کمک‌داور ویدیوئی داشتیم، عمده مشکلات ما در حوزه داوری برطرف می‌شد و مقابل تصمیمات ناعادلانه علیه گل‌گهر و سایر تیم‌ها سد می‌شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از قزوین، مارینوس اوزونیدیس شامگاه _شنبه، چهارم آذر_ در نشست خبری بعد از بازی تیم‌های شمس‌آذر و گل‌گهر که در میسکدزون ورزشگاه سردار آزادگان برگزار شد، اظهار کرد: در لیگ برتر امسال شاهد بودیم که تصمیم‌های اثرگذار و مهم بازی عمدتاً علیه تیم گل‌گهر سیرجان بوده و این در حالی است که اختلاف امتیاز بین یک و سه امتیاز زیاد است و می‌تواند در ادامه رقابت‌ها تیم‌های مانند گل‌گهر را دچار مشکل کند.

وی افزود: در حال حاضر به‌کارگیری کمک‌داور ویدیوئی بسیار ضروری است و اگر امروز کمک‌داور ویدیوئی داشتیم، عمده مشکلات ما در حوزه داوری برطرف می‌شد و مقابل تصمیمات ناعادلانه علیه گل‌گهر و سایر تیم‌ها سد می‌شد، با این حال داوران باید به سمت تصمیمات صحیح و بدون شائبه بروند.

سرمربی گل‌گهر در ادامه سخنانش تیم متبوع را شایسته پیروزی در دیدار خارج از خانه مقابل شمس‌آذر قزوین دانست و تصریح کرد: در ابتدای بازی امروز غافلگیر شده و یک گل ساده از شمس‌آذر خوردیم، اما در ادامه بر روند بازی مسلط شدیم و ضمن به ثمر رساندن گل پیروزی می‌توانستیم برنده از زمین بازی بیرون برویم.

اوزونیدیس با بیان اینکه چند اشتباه داوری و فنی پیروزی را از ما دور کرد، گفت: یکی از اشتباه‌ها پنالتی بود که روی بازیکنان ما رخ داد که از فاصله دور هم قابل تشخیص بود، اما داور این پنالتی را به نفع ما نگرفت.

وی همچنین از برنامه‌ریزی بازی‌های لیگ برتر انتقاد کرد و افزود: برگزاری پیاپی بازی‌ها با فاصله زمانی کم منجر به خستگی و فرسوده شدن تیم‌ها می‌شود و با وجود اینکه وظیفه سرمربی کاهش اشتباهات تاکتیکی و فنی است، اما این شکل برگزاری مسابقات اجازه کار فنی درست و تصحیح اشتباهات را از ما می‌گیرد و کنترل آن از دست ما خارج است.

کد خبر 707065

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.