میدان امروز، میدان عزم و اراده‌ها است

دبیر جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی استان اصفهان با بیان اینکه امروزه میدان، میدان عزم و اراده است، گفت: در این مسیر باید همگی یکدست شویم و اتحاد داشته باشیم، در نتیجه چنین نگاه‌هایی است که کار ما سرعت پیدا می‌کند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، حجت‌الاسلام محسن کریمی عصر امروز _شنبه، چهارم آذر_ در سلسله جلسات هفتگی پاتوق مهر اظهار کرد: در ستاد جبهه فرهنگی تا پیش از این سه ضلع حوزه فرهنگی-تربیتی، رسانه و فضای مجازی را داشتیم که بنا بر تصمیم تهران این سه ضلع از یکدیگر جدا شد و در حال حاضر محور عرصه‌های تخصصی فرهنگ است.

وی افزود: در قسمت رسانه، مسیر به‌صورت مستقیم با سازمان اوج پیش می‌رود و در این عرصه صرفاً ظرفیت‌ها را به یکدیگر معرفی می‌کنیم.

دبیر جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی استان اصفهان با بیان اینکه امروزه میدان، میدان عزم و اراده است، عنوان کرد: در این مسیر باید همگی یکدست شویم و اتحاد داشته باشیم، در نتیجه چنین نگاه‌هایی است که کار ما سرعت پیدا می‌کند.

کریمی بیان کرد: مسئله ما در شهر اصفهان موضوع اکران است و در این راستا افرادی که به‌صورت تخصصی در این عرصه فعالیت داشته‌اند، گلوگاه‌ها را شناسایی کنند تا در نهایت افراد در حد بضاعت خود بار را به دوش بکشند.

در بخشی دیگر از این جلسه تعدادی از هنرمندان و فیلمسازان حاضر از دغدغه‌های خود در حوزه فیلمسازی با محوریت فلسطین از جمله نیاز به حمایت از سمت دستگاه‌های مختلف گفتند.

کد خبر 707058

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.